וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס-בוקס לייב הושקה בישראל

מיקרוסופט השיקה את מערכת ה-Xbox Live בישראל. גם מנוי הפרימיום Gold זמין, וניתן לבצע "עליה" לחשבון שנרשם עם כתובת זרה

אקס-בוקס לייב – עכשיו גם בישראל. שירות האונליין של מיקרוסופט נפתח לישראלים, רגע לפני ההכרזה הצפויה על השקת האקס-בוקס 360 בארץ, שצפויה להתרחש מחר (ב') בעת ביקורו של מנכ"ל החברה סטיב באלמר. משתמשים חדשים שנרשמים לשירות האונליין של אקס-בוקס יכולים כעת לציין כי הנם מישראל, ולהכניס פרטי אשראי ישראלי – דברים שלא היו אפשריים עד כה.

בנוסף למנוי החינמי, נפתח לישראלים רשמית גם מנוי Gold, שמוסיף יכולות כמו מערכת משחקי מולטיפלייר, אפליקציות דוגמת סקייפ ויוטיוב, כמו גם דפדפן אינטרנט אקספלורר ושירות אחסון שמאפשר לגבות קבצי שמירה בענן. מנוי גולד עולה 37.99 ¤ במודל תשלום חודשי, 89.99 ¤ לשלושה חודשים (30 ¤ בחודש) או 209.99 ¤ לשנה (17.50 ¤ בחודש). בעתיד, אם תחליט מיקרוסופט להציע לישראלים היצע יישומי אודיו או וידאו, גם אלה ימוקמו כנראה מאחורי "קיר התשלום" של מנוי זהב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההיצע עדיין לא גדול

כעת, עם זאת, היצע התכנים בחנות הישראלית דל למדי. שירותי המוזיקה והוידאו של מיקרוסופט עצמה טרם זמינים לישראלים (מאותה הסיבה כמו אייטיונס – העדר זכויות יוצרים), ונראה גם כי בניגוד לסוני, למיקרוסופט אין הסכמים שמאפשרים לה למכור משחקי "פרימיום" בחנות הישראלית. וכך, יכול המשתמש המקומי רק לרכוש משחקים מהיצע כותרי הארקייד של מיקרוסופט.

בו בזמן, בחברה כבר מתכוננים ליום בו ההיצע יגדל, ומאפשרים לישראלים לרכוש את המטבע הוירטואלי בו משתמשת החברה כדי למכור משחקים, תוספים ותכנים נוספים – "נקודות מיקרוסופט". בתמורה לחמש מאות נקודות תתבקשו להיפרד מ-24 ¤, אלף נקודות תעלנה 47 ¤, אלפיים נקודות תעלנה 94 ש"ח, 5000 נקודות תעלנה 235 ¤ ואילו 6000 נקודות תעלנה 280 ¤.

בחודש הקודם, החלה מיקרוסופט לראשונה לאפשר לבעלי חשבונות אקס-בוקס לייב "להגר" חשבונות אל מדינות אחרות. בו בזמן, החברה לא מבטיחה שכל התוכן שרכשתם יישאר בהנחה ותעשו זאת, ותולה זאת ברשיונות שימוש בתוכן. נזכיר כי בשבע השנים בהן אקס-בוקס קיימת, נדרשו בעלי הקונסולה הגרים בישראל לתת כתובת באחת המדינות בהן מערכת הלייב הושקה כבר, ולרכוש נקודות באמצעות שירותי צד שלישי או כרטיסי גירוד פיזיים.

אקס-בוקס 360 תושק בישראל: פרסום ראשון

כדי להעביר את החשבון, צרו קשר עם מיקרוסופט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully