וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'חלונות 8' נמכרה ב-40 מיליון עותקים תוך חודש

28.11.2012 / 12:50

מיקרוסופט הצהירה שמאז השקת מערכת ההפעלה החדשה נמכרו 40 מיליון עותקים, ושהציבור מוצא אותה קלה להבנה ולשימוש

תוך חודש אחר נמכרו יותר מ-40 מיליון עותקים של מערכת ההפעלה "חלונות 8" מבית מיקרוסופט, כך מסרה תמי רלר, מנהלת השיווק והכספים של החברה בוועידת טכנולוגיה שהתקיימה באריזונה. רלר לא הציגה נתוני מכירות על מחשב הלוח Surface, שהושק לצד "חלונות 8", אך הצהירה שהחברה תשיק את גרסת ה-Pro של ה-Surface בינואר 2013.

כאשר משווים את נתוני המכירות של "חלונות "8 לקודמתה "חלונות 7" מדובר בנתון נאה במיוחד - שכן "חלונות "7 מכרה 60 מיליון עותקים בתקופה של חודשיים, בעוד ש"חלונות 8" הגיעה, כאמור, ל-40 מיליון עותקים בחודש אחד מאז השקתה. נתונים אלו מעודדים גם בהתחשב בסקר שפורסם לאחרונה ולפיו אזרחי ארצות הברית לא ממהרים לאמץ את "חלונות "8. לפי התוצאות, 60% מהאמריקאים מודעים לקיומה של מערכת ההפעלה החדשה, אך 70% מהם מתכננים להישאר עם מערכת ההפעלה הקיימת שלהם - "חלונות 7" ברוב המקרים. 9% ענו שהם מתכננים להאיץ קניית מחשב חדש כדי לעבוד על "חלונות 8".

בנאומה בוועידה הציגה רלר נתונים לפיהם למשתמשים יש גישה חיובים למחשבי ומחשבי לוח "חלונות 8". לדבריה, המשתמשים מרגישים שמדובר במערכת אינטואיטיבית וקלה להבנה ולשימוש. עד עתה נתנה מיקרוסופט אישור "חלונות 8" רשמי ל-1,500 מכשירים כאלו. מספר האפליקציות בחנות החדשה של מיקרוסופט הוכפל מאז ההשקה וכמה מהן כבר הכניסו ליוצריהן מעל ל-25,000 דולר.


עוד בנושא:

- סקר: האמריקאים לא מתלהבים מחלונות 8
- מיקרוסופט השיקה את חלונות 8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully