וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני נפרדת מפלייסטיישן 2

סוני הודיעה כי לא תספק יותר פלייסטיישן 2 לחנויות ביפן, ובכך החלה להתכונן לסוף תקופת החיים של הקונסולה הותיקה

פלייסטיישן 2 מתחילה להיפרד מהקהל שלה. המטה היפני של סוני הודיע כי היום (ו') תופסק אספקת הקונסולה הותיקה לחנויות ביפן, כ-12 שנים לאחר שהושקה לראשונה. לאחר שהמלאי הנוכחי ייגמר, לא ניתן יהיה להזמין יותר קונסולות חדשות. לא ברור עדיין האם ההכרזה נכונה גם למדינות אחרות, אך יפן היא באופן מסורתי אחד השווקים החזקים ביותר של מותג פלייסטיישן, וככל הנראה מדובר בסוף תקופת התמיכה של סוני בקונסולה.


פלייסטיישן 2, שנמכרה ביותר מ-150 מיליוני עותקים ברחבי העולם, היא הקונסולה הפופולרית ביותר בדור השישי (כיום אנחנו בסופו של הדור השביעי, עם Wii U כנציגה הראשונה של הדור השמיני) של קונסולות משחק ביתיות. מאז שהושקה פלייסטיישן 3 בסוף 2006, ירדה התמיכה בפלייסטיישן 2, וכיום מעט מאוד משחקים חדשים מגיעים לקונסולה הותיקה.


על פי דיווחים שטרם אושרו, בשנה הבאה סוני גם תציג וגם תשיק בחנויות את הקונסולה הבאה שלה, ששם הפיתוח שלה הוא Orbis. לא ברור עדיין מה יהיה מפרט הקונסולה, וניתן לשער כי ההצגה המשמעותית הראשונה שלה תהיה בתערוכת המשחקים E3, שתיערך ביוני 2013. בו בזמן, החברה הודיעה גם כי נכון לעכשיו, התכנון הוא לתמוך בפלייסטיישן 3 עד 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully