וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית הווידאו של טוויטר הפכה לספקית פורנו

28.1.2013 / 13:11

זמן קצר לאחר השקת אפליקציית Vine לטוויטר - התמלא השירות בסרטוני וידאו עם תכנים מיניים. מה תעשה אפל?

אפליקציית הווידאו לטוויטר Vine, שהושקה בשבוע שעבר התבררה כפתח לתכני פורנו לשירות המיקרו-בלוגינג. האפליקציה, שמאפשרת לצלם סרטוני וידאו של 6 שניות, מצאה במהרה משתמשים שמנצלים אותה כדי להעלות כך סרטוני סקס לטוויטר. החיפוש אחר אלו קל במיוחד, שכן טוויטר מאפשר לחפש תכנים לפי תגיות, כך שחיפוש פשוט על sex# או porn# יכול להביא למציאתם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל מה שצריך זה לחפש את התגית הנכונה. פורנו ב-Vine/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא בטוח שמדובר בעבירה על כללי השימוש של Vine, שכן אלו מציינים שהמשתמש אחראי על התכנים שהוא מעלה ועל השלכותיהם, ולא מזכירים לטוב או לרע תכנים מיניים. "התוכן שאתם מעלים יוכל להיות נצפה על ידי משתמשים אחרים ועל ידי משתמשים של שירותי צד שלישי. אתם צריכים לספק רק תוכן שאתם מרגישים בנוח לחלוק בתנאים אלו", נכתב שם. בתגובה לפניות עיתונאים מסרה טוויטר שתסיר תכנים פורנגורפיים אליהם יפנו אותה משתמשים.

השימוש הזה של Vine מעלה אפשרות של התנגשות בין האפליקציה לבין תנאי השימוש של אפל - שאוסרת פורנוגרפיה, ואפילו עירום, באפליקציות שהיא מכניסה ל-AppStore. רק לאחרונה הסירה החברה אפליקציית צילום בשם 500px, עקב המצאותן של תמונות עירום בארכיון שלה. נכון לעכשיו, אפל - ששילבה בצורה הדוקה את טוויטר בממשק מערכת ההפעלה iOS - לא נקטה כל פעילות ולא מסרה שום הצהרה בנוגע לסוגיית הפורנו ב-Vine.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully