וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק משדרגת חינם את מהירות האינטרנט

גולשי האינטרנט של בזק שמנויים לחבילות הנמוכות מ-5 מגהביט ישודרגו בחינם. עוד הודיעה החברה על שירות גיבוי חדש וחינמי

כתב: דניס ויטצ'בסקי צלם: אבי כהן

במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר (ב') הודיעה חברת בזק שהיא מפסיקה לשווק קצבי גלישה הנמוכים מ-5 מגהביט בשניה, ומשדרגת את כל הלקוחות הקיימים ללא תוספת תשלום.

לקוחות במהירות 1.5-4 מגהביט יועברו ל-5 מגהביט. בו בזמן, הלקוחות שכבר כיום גולשים במהירות של 5-10 מגהביט יועברו ל-15 מגהביט. גם כאן, השינוי בחינם. השדרוג ישפיע על כמיליון לקוחות, ובסופו כ-85% מהלקוחות יגלשו בקצב של 15 מגה ומעלה. יש לזכור כי מדובר בשדרוג התשתית בלבד. כדי להרגיש שיפור בקצבי הגלישה, יידרשו הלקוחות לשדרג את מהירות הגלישה גם אצל ספקית האינטרנט שלהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירות ענן חדש

עוד הודיעה בזק כי היא משיקה שירות גיבוי בענן ללקוחותיה. שירות Bezeq cloud יאפשר לגבות בחינם את התכנים במחשב ובטלפון. רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק, גרס במסיבת העיתונאים כי בעתיד בזק עשוייה לשקול הגבלה של השירות עבור לקוחות שישתמשו בו מעבר למגבלות שימוש הוגן, אך אם הדבר יקרה - הלקוחות יקבלו התראה מראש.

שירות הענן החדש מבוסס על פלטפורמת שירות Pogoplug, המוצע אותו כיום לכלל משתמשי האינטרנט ב-5 דולרים בחודש. עם זאת, בבזק גורסים כי ההסתמכות על פוגופלאג היא רק ברמת השירות, וכל מערך התפעול הינו של בזק, כך שהצרכן יודע איפה הקבצים נשמרים.

הפעלת השירות תתבצע על ידי התקנה עצמאית על גבי מחשב הלקוח, שיוכל לאחר מכן לגבות ספריות מהמחשב, לנהל את תיבת האחסון הפרטית בפורטל אישי ולשתף ממנה באמצעות אי-מייל ורשתות חברתיות. אל השירות נוספת גם אפליקציה ייעודית לסמארטפונים ולטאבלטים (אנדרואיד ו-iOS), המאפשרת לגבות את המידע מההתקן ישירות ובאופן אוטומטי לענן, וכמו כן להזרים את אותם הקבצים מהענן אל הטלפון הנייד.


גילוי נאות: וואלה! היא חלק מקבוצת בזק.

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully