וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סמסונג תכריז על גלקסי S4 בחודש הבא

19.2.2013 / 9:22

מקורות מקורבים לסמסונג טוענים שהחברה תקיים אירוע ב-14 במרץ בו תציג את הגרסה החדשה של סמארטפון הדגל שלה

דיווחים שונים טוענים כי סמסונג תכריז על הדור הבא של סמארטפון הדגל שלה בחודש הבא. עיתונאי הטכנולוגיה אלדר מורטזין צייץ בטוויטר כי סמסונג תכריז הכרזה גדולה ב-14 במרץ, כזאת שתפגע במכירותיה של חברת הסלולר HTC. זמן קצר לאחר מכן פרסם אתר SamMobile, המסקר את עולם המכשירים הניידים של סמסונג, שהחברה תשיק את גלקסי S4 באירוע שיתקיים בניו-יורק.

אתר הטכנולוגיה The Verge בדק את הפרטים ולדבריו אישר עם מקורות מקורבים לחברה שאכן זהו התאריך בו מתכננת סמסונג להציג מכשיר חדש, שהוא ככל הנראה הגלקסי S4. לפי הדיווח, העיצוב של המכשיר החדש נשמר בחשאיות גדולה, והחברה מתכננת להדגיש את הפיצ'רים החדשים בו על פני מפרט החומרה (שלפי שמועות יכלול מסך בגודל 5 אינץ' ומעבד מהיר חדש) - כפי שעשתה עם הגלקסי S3 ופיצ'רים דוגמת זיהוי פני המשתמש שיש בו. "הזינוק בפיצ'רים מגניבים מגלקסי S3 לספינת הדגל החדשה יהיה גדול יותר", אמרו מקורות ל-The Verge.

הגלקסי S3 הוכרז במאי 2012 והפך לאחד מהסמארטפונים הבולטים והפופולריים בעולם. בין השאר הציגה בו החברה הציגה את מה שהיא קוראת לו "אינטראקציה טבעית" עם המשתמש ושירות תואם לשירות הקולי סירי של אפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully