וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מיקרוסופט תחזיר את כפתור ה"התחל" לחלונות

דיווח חדש גורס כי מיקרוסופט עומדת להחזיר את כפתור ה"התחל" בחלונות 8.1 - גרסה חדשה שצפויה להגיע עוד השנה

האם מיקרוסופט נכנעת ללחץ גולשים שלא מרוצים מהיעדר כפתור ה"התחל" בחלונות 8, ומתכננת לו קאמבק? בלוג הטכנולוגיה TheVerge גורס שכן. לטענת אנשי הבלוג, הכפתור יחזור בחלונות 8.1 - גרסה אותה מתכננת מיקרוסופט להשיק כבר השנה, זאת כחלק מניסיון להפוך את "חלונות" לעדכנית יותר ולהעבירה למחזור עדכונים שנתי.

עם זאת, לא מדובר יהיה בביטול אסטרטגיית "מסך בית", אותה הציגה החברה עם חלונות 8. כל מה שהכפתור, שימוקם בפינה השמאלית-תחתונה של המסך (פינה ימנית-תחתונה בגרסה העברית) יעשה, זה להכניס את המשתמש אל מסך הבית שמהווה כיום את מסך הפתיחה של המערכת. ב"חלונות 8.1" צפויים המשתמשים לקבל אפשרות להיכנס אל שולחן העבודה כאשר המערכת עולה - אפשרות שלא קיימת כיום.


מיקרוסופט זכתה לביקורת על הקושי אותה הציבה בפני המשתמשים בממשק החדש של חלונות 8, וקצב האימוץ של מערכת ההפעלה החדשה היה נמוך. יישום בשם Pokki, שמטרתו להוסיף את כפתור ה"התחל" והתפריט הנלווה אליו אל מערכת ההפעלה, הורד עד היום יותר מ-1.5 מיליוני פעמים.

לא ברור עדיין מתי נראה את חלונות 8.1 מגיעה לשוק, אך ב-TheVerge טוענים כי מיקרוסופט עשויה לשחרר גרסת ניסיון של המערכת בכנס Build, אשר יתקיים בסוף חודש יוני.

  • עוד באותו נושא:
  • חלונות 8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully