וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלקסי S4 מושק בישראל

סמסונג ישראל וסאני משיקות את הגלקסי s4 בישראל. מחירו של המכשיר יעמוד על 3,599 ש"ח

צילום: דייב שחר, עריכה: יאיר דניאל

סמסונג ישראל וסאני משיקות את הגלקסי S4 בישראל. המכשיר יימכר החל ממחר, יום ג', בכל רשתות הסלולר הישראליות, בחנות המקוונת של סמסונג ובחנויות נוספות. מחירו של המכשיר ביבוא של סאני יעמוד על 3,599 ש"ח. המחיר הינו דומה למחירו של המכשיר ביבוא פרללי כיום.


הגלקסי S4, שמושק בשבועות האחרונים ברחבי העולם לאחר שסמסונג הכריזה עליו במהלך חודש מרץ, הוא אחד ממכשירי הדגל של החברה לשנת 2013. סדרת ה-Galaxy S היא, נכון להיום, היא הסדרה הפופולרית ביותר של מכשירי טלפון מבית סמסונג, ובארבע השנים האחרונות רק מכשיר בולט אחד בסדרה ראה אור בכל שנה, יחד עם מכשירי לווין כמו גרסת מיני.

ה-S4 מגיע, בגרסתו הישראלית, עם מעבד שמונה ליבות במהירות 1.6 גיגההרץ (בארה"ב מושקת גרסה עם מעבד ארבע ליבות, אך גם תמיכה ברשת דור 4), מסך הפרדה גבוהה בגודל 5 אינץ', הגרסה האחרונה ביותר של מערכת ההפעלה אנדרואיד, מצלמת 13 מגהפיקסל, וחיישן אינפרה-אדום לשליטה במכשירי מולטימדיה ביתיים.

דגש ניכר בהשקת ה-S4 הושם על ממשק-העל שסמסונג פיתחה ושמה מעל לאנדרואיד הבסיסית. הממשק, Touchwiz, כולל בגרסתו הנוכחית מגוון אפשרויות "חכמות", כמו עצירת וידאו כשמסיטים מהמכשיר את העיניים, אפשרות תרגום מיידי באמצעות אפליקציית S Translator ואי-כיבוי מסך כל עוד אתם מסתכלים עליו. נכון לעכשיו, יישום אינפרה-אדום ויישום התרגום לא עברו התאמה לשוק המקומי.

  • עוד באותו נושא:
  • גלקסי ס4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully