וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העת להדפיס: אקדח מודפס נוסה בהצלחה

סטודנט אמריקאי בנה אקדח באמצעות מדפסת תלת מימד ומסמר בודד, וניסה אותו בהצלחה

כלי נשק מודפס הוא, ככל הנראה, כבר לא מדע בדיוני. לאחר שבשנה שעברה הצליח בעל מדפסת תלת מימד להדפיס חלקים נרחבים מכלי הנשק באמצעות המדפסת, אך שילב מכלול וקנה ממתכת, טוען אדם בשם קודי ווילסון כי הצליח לא רק לבנות אקדח רק מחלקים מודפסים, אלא גם ניסה אותו בהצלחה.


בסרטון הרשת שהפיץ וילסון, נראה שהוא יורה רק כדור בודד, ולא ברור האם זה כל מה שהאקדח שלו יכול לעמוד בו. עם זאת, מדובר בעליית מדרגה בכל הקשור להדפסת כלי נשק. וילסון אף מתכנן לשחרר את ההוראות להדפסת האקדח לרשת, לשימוש חופשי של המשתמשים. חוץ מהחלקים המודפסים, יידרשו המשתמשים רק לחלק מתכתי אחד - מסמר, שישמש כנוקר.

מדפסות תלת מימד, שהיו עד לפני כמה שנים מכשירים גדולים ויקרים, עוברות מזעור הן מבחינת הגודל והן מבחינת המחיר שלהן. כיום ניתן להשיג מדפסת תלת מימד עובדת במחיר הנמוך מ-2,000 דולרים, ולרכוש ערכה להרכבה ביתית במחיר הנמוך מ-1,000 דולרים.

כיום, יש בתחום הזה מעט מאוד רגולציה. משתמשי המדפסות ומעצבים חולקים בינם עיצובים באמצעות אתרי שיתוף. מרבית האתרים הגדולים בתחום כבר הודיעו כי לא יתעסקו בכלי נשק ולא יאפשרו להעלות את קבצי ההדפסה, אך אין הדבר מפריע לכל משתמש לשתף בעצמו את הקבצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully