וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FIFA נשארת ב-EA, לפחות עד 2022

הזיכיון של משחקי FIFA יישאר בידי חברת EA לכל הפחות עד לשנת 2022. בשנה הקרובה יושקו שני משחקים בסדרה

רוצים לראות איך ייראה משחק פיפ"א שלא מפותח על ידי Electronic Arts: תמשיכו לחכות, לכל הפחות עד 2022. עשרים שנים לאחר שנחתם, הוארך ההסכם בתשע שנים נוספות, מה שאומר ש-EA תמשיך להיות החברה היחידה בעלת זיכיון לפיתוח משחקים בשיתוף פעולה עם איגוד הכדורגל העולמי.

כיום, חתומה EA על הסכמים שמאפשרים לה גישה לחלק ניכר מהליגות המובילות בעולם – תחום בו מתחרתה הגדולה, Pro Evolution Soccer, לוקה בחסר. עם זאת, לקונאמי – מפתחת פרו אבולושן, זיכיון בלעדי לליגת האלופות. מבחינת EA, מדובר באחת הסדרות המצליחות ביותר שלה. מאז הושק FIFA 13 בסתיו אשתקד, נמכרו יותר מ-14.5 מיליוני עותקים של המשחק – עליה של כ-30 אחוזים במכירות בהשוואה לשנה שעברה.

גם השנה, כמו בכל שנה, תשיק EA גרסה חדשה ל-FIFA. בין השאר, צפוי המשחק החדש לכלול שפורים בתחום אינטליגנציה מלאכותית, יכולת פניות משופרת בספרינט, פיזיקה משופרת ויכולות מקוונות חדשות. עם זאת, לא ברור האם EA מתכננת להמשיך ולהשיק משחקי FIFA בכל שנה גם בעתיד, או שמא תעביר את הסדרה למודל של מנוי חודשי. כבר כיום, כוללת FIFA מנגנונים מקוונים עם דמי מנוי חודשיים, שמטרתם לעדכן את המשחק, הקבוצות והליגות האינטרנטיות לאורך השנה.

בשנה הבאה, צפויה EA להשיק בנוסף למשחק השנתי גם כותר המבוסס על אליפות העולם בכדורגל.

  • עוד באותו נושא:
  • פיפ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully