וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניתם חלונות 8? את הגרסה הבאה תקבלו בחינם

מיקרוסופט הודיעה כי הגרסה החדשה של חלונות, שתקרא Windows 8.1, תופץ בחינם לבעלי חלונות 8

רכשתם את "חלונות 8"? את הגרסה הגדולה הבאה של מערכת ההפעלה תקבלו בחינם. מיקרוסופט הודיעה כי מערכת ההפעלה שזכתה עד כה לשם Windows Blue, אשר תושק השנה, תקרא "חלונות 8.1", ותופץ בחינם לכל משתמשי חלונות 8. את הפרטים חשפה סמנכ"לית השיווק של החברה, תמי ריילר, בכנס של בנק ההשקעות J.P Morgan.


הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה תושק לפני תקופת חגי הסתיו, שמתחילה בסוף אוקטובר. ניתן להניח כי במיקרוסופט רוצים ששותפותיה תוכלנה למכור מחשבים עם Windows 8.1 כמה שיותר מהר, זאת כדי להרגיע את משקיעי החברה אשר הביעו בשנה שעברה את תסכולם מקצב האימוץ של Windows 8. גרסת הדגמה לעדכון צפויה להגיע כבר בסוף החודש הבא, כאשר תערוך מיקרוסופט בסן פרנסיסקו את כנס המפתחים שלה, Build.

אחד העדכונים המשמעותיים ביותר שצפויים להיכלל ב-Windows 8.1 הוא החזרת כפתור ה"התחל", אשר נעלם מחלונות 8 בעקבות ההחלטה להפוך את תפריט היישומים למסך מלא של וויד'טים - צלמיות שאמנם יכולות לספק לכם גישה ליישום, אך גם מסוגלות להציג מידע ללא כניסה אל היישום. כאשר הכפתור נעלם, הפך המסך החדש למסך הכניסה אל מערכת ההפעלה, ושולחן העבודה הפך למסך משני. עם החזרת כפתור ה"התחל", המשתמשים ככל הנראה יקבלו את האפשרות לקבוע האם להחזיר גם את שולחן העבודה לקדמת הבמה.

  • עוד באותו נושא:
  • חלונות 8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully