וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Cell Buddy: ממנו אותנו ונוזיל את השיחות שלכם בחו"ל

חברה ישראלית שרוצה להוריד את מחירי השיחות והגלישה בעת נסיעות לחו"ל, מגייסת כעת כסף מהגולשים

בסוף השבוע האחרון עלה לאתר Indiegogo, שמאפשר לאנשים לגייס כסף עבור המיזמים שלהם, קמפיין חדש שמאחוריו נמצאת חברת טכנולוגיה ישראלית, Cell Buddy. המטרה: להקל על אלה מכם שמרבים לנסוע לחו"ל עם הטלפון באמצעות הורדת מחירי שיחות וגלישה. וזה רק השלב הראשון של התוכנית.


מאחורי הרעיון של Cell Buddy עומדת טכנולוגיה שמטרתה לאפשר לטלפון שלכם "למשוך" סים מקומי בכל מדינה בה אתם נמצאים, דרך השרתים של החברה. במקום ללכת לחנות ולקנות סים כשאתם מגיעים לארץ היעד, מי שקנה את הסים עבורכם היא Cell Buddy, והסים כבר נמצא על שרתיה, כשהטלפון שלכם צריך רק לבקש ולקבל אותו.


לטענת יוסי דגן, מנכ"ל סל באדי, כל התהליך אמור להיות שקוף ללקוח. מה שהוא צריך לעשות זה להכניס את הסים של Cell Buddy לטלפון באמצעות מתאם מיוחד, שמאפשר לכם להשתמש בשני כרטיסי סים בו זמנית. כשהמשתמש מגיע לחו"ל, הסים של סל באדי משתלט על העניינים, ומבקש מהשרת את הסים של מדינת יעד, כשהמשתמש משלם על פי המחירון של החברה. לדברי דגן, עוד מוקדם לדבר על מחירים ספציפיים, אך מטרתו היא להיות משמעותית יותר זול מתעריפי ספקיות ישראליות, ולהיות תחרותי גם בהשוואה לרכישת סים מקומי.


אז למה החברה מחפשת כסף ב-Indiegogo? דגן גורס כי מדובר בדרך שתאפשר גם לעמוד על ההתעניינות במיזם, וגם לגייס את הכסף הנדרש כדי לסיים את פיתוחו. כעת נמצא הסים הוירטואלי של Cell Buddy בהליכי בדיקות, ודגן מקווה כי בתחילת 2014 ניתן יהיה כבר לצאת עמו לשוק.


וזו, לדבריו, רק ההתחלה. הפלטפורמה אותה מפתחים ב-Cell Buddy מאפשרת להשתמש בסים וירטואלי לא רק כדי לשלם פחות כשנוסעים לחו"ל, אלא גם כוללת ממשק פיתוח, שיאפשר הפקת אפליקציות שמשתמשות ביכולות הסים. כך, מדבר דגן על אבטחת מידע ואימות בנקאי שלא באמצעות סיסמה, כי אם באמצעות החותמת הייחודית של כרטיס סים. בו בזמן, לא ברור מתי היישומים האלה יוכלו לצאת לפועל.


דף הקמפיין

  • עוד באותו נושא:
  • סל באדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully