וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני מתקנת את הפלייסטיישן 3

סוני שחררה עדכון תוכנה לפלייסטיישן 3, שמטרתו לתקן את הקונסולות שנפגעו בעדכון הקודם

הפלייסטיישן 3 שלכם שבק חיים לאחר עדכון לגרסת תוכנה 4.45? לסוני יש פתרון. החברה השיקה את גרסת התוכנה החדשה, 4.46, שמטרתה לתקן את המצב עבור אנשים שלא הצליחו לתפעל את הקונסולה שלכם לאחר העדכון הקודם. העדכון החדש זמין כעת להורדה מאתר הרשמי של הקונסולה.

נזכיר כי לפני כשבוע, שחררה סוני עדכון חדש עבור הפלייסטיישן 3, שמטרתו הייתה להפוך את מערכת ההפעלה של הקונסולה ליציבה יותר. התוצאה הייתה אחרת: משתמשים רבים דיווחו כי העדכון גרם להפסקת הפעילות של הפלייסטיישן 3. עבור חלקם - אלה שמנויים לשירות ה-Playstation Plus, העדכון ירד והותקן בצורה אוטומטית, כך שלא הייתה להם הזדמנות למנוע אותו.

מכיוון שהקונסולות שנפגעו אינן מסוגלות לגשת למערכת ההפעלה שלהן, העדכון החדש נועד להתקנה דרך "המצב הבטוח" של פלייסטיישן 3. המשתמשים שנפגעו מתבקשים להורידו מאתר החברה, ולהעביר אותו אל ה-PS3. כדי לגשת למצב הבטוח, נדרשים משתמשי פלייסטיישן קודם כל לכבות את המערכת. לאחר מכן, צריך ללחוץ על כפתור ההפעלה ולהמשיך ללחוץ עליו בזמן שמושמע צליל ראשון, צליל שני כמה שניות מאוחר יותר וצליל שלישי שלאחריו המערכת תכבה. לאחר מכן, צריך ללחוץ על הכפתור שוב, ושוב להמתין עם הכפתור לחוץ בזמן הצליל הראשון, השני והשלישי - אז צריכה המערכת להיכנס למצב בטוח.

להורדת העדכון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully