וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעון של אפל: המותג כבר כאן

אפל רושמת את המותג iWatch ביפן, על רקע שמועות אודות השקת שעון חכם מבית החברה

עדות חדשה לפיתוח של שעון חכם מבית אפל? דיווח של סוכנות הידיעות בלומברג גורס כי החברה ביקשה לרשום את שם המותג iWatch ביפן, זאת לאחר שבמאי האחרון רשמה את המותג גם ברוסיה. יש לציין - לא מדובר בהוכחה מכרעת לכך שנראה שעון מבית אפל בשנה הקרובה או בכלל, מכיוון שהצעד יכול לשמש אותה להגנה מפני ניסיון של חברות אחרות למכור שעון תחת המותג הזה.


עם זאת, בחצי השנה האחרונה מתגברות אט אט השמועות אודות הצגה פוטנציאלית של שעון מבית אפל - שמועות שכרגיל אינן ניזונות מהדלפות מבית אפל עצמה כי אם מספקולציות של אנליסטים ודיווחים לא מבוססים של ספקיות העובדות עם אפל. החברה עצמה, הידועה במעטה הסודיות מעל למיזמים שנמצאים בפיתוח, הודתה כי היא עובדת על קטגוריות חדשות, אך לא נקבה בחלון השקה. בשיחת משקיעים שנערכה באפריל, אמר מנכ"ל אפל טים קוק כי באפל נלהבים להציג חומרה, תוכנה ושירותים חדשים ב-2013 ו-2014, זאת בסמיכות רבה לדבריו אודות קטגוריות חדשות, אך ללא חפיפה מובהקת בין הדברים.


שעון וטלוויזיה הם שתי הקטגוריות החדשות אותן מזכירים הכי הרבה כאפיקי התרחבות של אפל. בכל הקשור לטלוויזיה - הבסיס הוא דבריו של סטיב ג'ובס שפורסמו לאחר מותו בביוגרפיה הרשמית שלו. שם טען וולטר אייזקסון, הביוגרף של ג'ובס, כי לפני מותו הוא הצליח "לפצח" את עניין הטלוויזיה. ומה באשר לשעון? שעונים חכמים הפכו לטרנדיים מאוד בשנה האחרונה, עם חברות כמו סוני שנמצאות כבר בדור השלישי של השעון החכם, וענקיות דוגמת סמסונג שעל פי השמועות צפויות להציג אחד עוד השנה. בנוסף, המיזם העצמאי Pebble הפך למיזם המצליח ביותר של שנת 2012 באתר מימון ההמון Kickstarter, בזכות שעון חכם לא יקר ופונקציונלי.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • iwatch

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully