וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה מרימה דגל של 41 מגהפיקסל

נוקיה חשפה את לומיה 1020, מכשיר ווינדוס פון הראשון שלה שישתמש בחיישן של 41 מגהפיקסלים

נוקיה חושפת את מכשיר הדגל הראשון שלה עם חיישן 41 מגהפיקסל - חיישן אותו הציגה לראשונה אשתקד בטלפון סימביאן שלא זכה להצלחה. המכשיר החדש, לומיה 1020, הוא טלפון עם מסך בגודל 4.5 אינץ', מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 מגהפיקסל ו-2 גיגהבייטים של זכרון. מעבר לכך, יש לטלפון 32 גיגהבייטים של שטח אחסון, והוא מגיע עם 7 גיגהבייטים של שטח אחסון בענן באמצעות שירות ה-Skydrive של מיקרוסופט.

אך גולת הכותרת במכשיר היא, כאמור, מצלמת 41 מגהפיקסל. היא מגיעה עם ייצוב תמונה אופטי, רכיב בעל שש עדשות, יכולת הקלטת וידאו בהפרדה גבוהה (1080p ב-30 פריימים לשניה), פלאש קסנון ותאורת LED לוידאו. בנוקיה מציינים גם אפשרות לעשות זום x3 בהפרדה גבוהה, אך מדובר ככל הנראה בזום דיגיטלי ולא אופטי, על חשבון החיישן העצום.

כדי לקסום לצלמים עוד יותר, יכלול הטלפון תוסף אופציונלי בדמות כיסוי שמוסיף מקש צילום דו-שלבי - מהסוג שקיים במצלמות ייעודיות, כאשר לחיצה עד נקודת האמצע ממקדת והמשך הלחיצה הוא פקודת צילום - יחד עם סוללה חיצונית וחיבור אוניברסלי לחצובה. חידוש נוסף בלומיה 1020 מגיע בדמות יישומי צילום שבנתה נוקיה למכשיר הזה. חוץ ממצב "הצילום החכם" הסטנדרטי, כולל מנגנון הצילום של הטלפון גם מצב מומחה, שמאפשר לקבוע כל אחת מהגדרות הצילום, מהצמצם ועד לחשיפה.

אם מתעלמים מהמצלמה, מדובר בטלפון סטנדרטי עם מערכת הפעלה Windows Phone. זו הופכת בחודשים האחרונים לאטרקטיבית הרבה יותר עבור המשתמשים, עת מחליטים יצרני האפליקציות להתמקד גם בה. יישומים דוגמת וייז, וגרסאות מושקעות של יישומים שהיו קיימים גם קודם בגרסה בסיסית מאוד (פיסבוק, למשל), הופכים את ווינדוס פון לתחרותית.

גילוי נאות: וואלה! ויורוקום, נציגת נוקיה בישראל, נמצאות באותה בעלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully