וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקסוס 7 - הדור הבא בדרך?

דיווחים גורסים כי הדור הבא של נקסוס 7, טאבלט מבית אסוס וגוגל, יגיע לחנויות בארצות הברית כבר בשבוע הבא

גרסה חדשה לטאבלט ה-Nexus 7 של אסוס וגוגל - כבר בשבוע הבא? בלוג הטכנולוגיה Engadget מדווח כי גוגל תשיק בשבוע הבא בארה"ב גרסה שניה לטאבלט Nexus 7, זאת לאחר אירוע עיתונאים אותו תערוך ביום רביעי, ה-24 ביולי. מסמכים שהגיעו לבלוג מרשת OfficeMax מצביעים על כך שמדובר יהיה במכשיר עם 32 גיגהבייטים של שטח אחסון, אשר יימכר ב-269 דולרים. לא ברור האם תהיה גם גרסה עם 16 גיגהבייטים של זכרון.

פרטי המכשיר החדש טרם נחשפו, וחוץ משטח האחסון דבר אחד ידוע די בוודאות - יהיה לו מסך בגודל 7 אינצ'ים. הדור הקודם של נקסוס 7, אשר הושק אשתקד, הפך לאחד הטאבלטים המצליחים של השנה, זאת בזכות תמחור תחרותי ביותר - החל מ-199$, כשהוא מצוייד בגרסה העדכנית של מערכת ההפעלה אנדרואיד. מאז הושק, קמו לו מספר מתחרים, ואפילו אסוס מתחרה במוצר של גוגל עם ה-Memopad - טאבלט שמחירו מתחיל מ-129 דולרים בארה"ב.

חוץ מנקסוס 7, צפויה גוגל לחשוף באירוע החדש את Moto X - הטלפון הראשון שלה, שמיוצר לא באמצעות שיתוף פעולה אלא במוטורולה מוביליטי, חברה אותה גוגל רכשה לפני כשנתיים. מעבר לכך, עשויה גוגל לחשוף באירוע גם את תזמון ההשקה של אנדרואיד 4.3 - הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה שלה למכשירים סלולריים, עליה דיברה בכנס המפתחים I/O בחודש מאי, אך ללא פרטי השקה קונקרטיים.

  • עוד באותו נושא:
  • נקסוס 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully