וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG משיקה מכשיר דגל חדש

חברת LG השיקה את G2 - טלפון הדגל החדש שלה, בעל מסך בגודל 5.2 אינץ', מעבד חדש ומצלמת 13 מגהפיקסל

LG השיקה את מכשיר הדגל החדש שלה - G2. החברה הקוריאנית מנסה להתחרות בגלקסי S4 באמצעות מכשיר שדומה לו מאוד, אך בעל מפרט מתקדם מעט יותר. המכשיר החדש, שמגיע עם מסך בגודל 5.2 אינץ' (לגלקסי s4 מסך בגודל 4.99 אינץ'), הינו אחד הראשונים שיגיעו עם ערכת השבבים Snapdragon 800 מבית קוואלקום.

מעבר לכך, כולל המכשיר 2 גיגהבייטים של זכרון, מצלמה עם חיישן 13 מגהפיקסל, גרסה כמעט-אחרונה של אנדרואיד (4.2.2), אפשרות ל-16 או 32 גיגהבייטים של שטח אחסון, יכולת הרחבת זכרון עם כרטיס microSD וסוללה של 3000 מיליאמפר\שעה - אחת הסוללות החזקות ביותר בשוק כיום. בהתאם לטרנד של מכשירי דגל מ-2013, גם ל-G2 יש עינית IR שהופכת את הטלפון לשלט אוניברסלי.

אך המפרט הטכני אינו הבשורה הגדולה של המכשיר הזה. ב-LG שמים דגש שיווקי על כך שמדובר בטלפון שלומד אתכם, ומאפשר התאמה אישית רבה. מדובר באותו המסר שסמסונג מנסה להעביר עם ה-S4, וכצפוי ממכשיר שמיועד להתחרות בו, LG הכניסה לטלפון מגוון מנגנוני תוכנה שמטרתם לייעל את השימוש בו. יש כאן מחוות ידיים שמפעילות תפריטים חבויים שמטרתם לאפשר גישה נוחה לאפליקציות בהן אתם משתמשים כל הזמן, אפשרות לפתוח מספר חלונות בו זמנית בחלק מהאפליקציות, מצב אורח שייתן למשתמש ארעי שימוש בדפדפן בלבד, ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully