וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי גרסאות חדשות ל-Galaxy S4 נוחתות בישראל

סמסונג משיקה בישראל שתי גרסאות חדשות ל-Galaxy S4: גרסת מיני וגרסת Zoom; שולחת ישראלי לתחרות דמויית "הישרדות"

שני דגמים חדשים של ה-Galaxy S4 מושקים בישראל. ה-Galaxy S4 Zoom וה-Galaxy S4 Mini צפויים להגיע לישראל השבוע, כאשר ה-Zoom יעלה 2,999 ש"ח וה-Mini יימכר ב-2,499 ש"ח. בנוסף, כחלק מפעילות ההשקה של ה-Zoom, תשלח סמסונג ישראלי אחד לתחרות דמויית-הישרדות, שהפרס הגדול בה הינו "חווית אי פרטי".

ה-Galaxy S4 Zoom הוא מכשיר עם מסך קטן יותר מה-S4 הרגיל - 4.3 אינצ'ים (בהשוואה ל-4.99 אינץ'). הייחוד שלו הוא בשילוב בין טלפון לבין עדשת מצלמת זום, שכוללת זום אופטי של 24-240 מ"מ, וחיישן שלקוח ממצלמות ייעודיות של סמסונג. מעבר לכך, יש כאן מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 גיגההרץ, ושטח אחסון של 8 גיגהבייטים, יחד עם זכרון בנפח 1.5 גיגה.

ה-Galaxy S4 Mini גם הוא טלפון עם מסך קטן יותר, בגודל 4.3 אינץ'. כאן מדובר במכשיר שמצוייד במעבד כפול ליבה במהירות 1.7 גיגההרץ, אשר גם הוא כולל 8 גיגהבייטים של שטח אחסון ו-1.5 גיגהבייטים של זכרון. מצלמתו היא מצלמת 8 מגהפיקסל. שני המכשירים מגיעים עם גרסת 4.2.2 של מערכת ההפעלה אנדרואיד.


ומה באשר לתחרות? זו תכלול 16 מתמודדים מרחבי העולם, ותיקרא S.O.S. Island. במסגרת התחרות יידרשו המתמודדים לשרוד באי בודד במשך שבועיים תוך תיעוד שהותם באמצעות מכשירי סמסונג. הזוכה בתחרות יקבל 100 אלף דולרים לשימוש בחברה שמוכרת ומשכירה איים פרטיים. לטענת סמסונג, ניתן יהיה "לרכוש אי קטן, לחיות שנה על אי גדול, לקנות חלקה על אי או לחיות שבוע על אי תענוגות." ניתן להירשם לתחרות באתר הקמפיין.

  • עוד באותו נושא:
  • גלקסי S4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully