וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים ל-GTA V? הזהרו מספוילרים

פרטים על עלילת GTA V דלפו לרשת האינטרנט כמעט חודש לפני השקת הכותר, הצפוי להגיע לחנויות ב-17 בספטמבר

רוצים לשחק ב-GTA V בלי לדעת מה קורה בו? כדאי שתזהרו מספוילרים בשבועות הקרובים. דליפה של חומרים חשפה את פס הקול של המשחק, כולל הדיאלוגים, ורשת האינטרנט מלאה בספוילרים הנוגעים לסופו של המשחק החדש, אשר צפוי לראות אור ב-17 בספטמבר.

הסיבה לדליפה היא מערכת הזמנה מוקדמת של PSN - השירות המקוון של סוני לבעלי פלייסטיישן 3 ו-PS Vita. חלק מהאנשים שהזמינו את המשחק בגרסתו הדיגיטלית, קיבלו אותו להורדה כבר בסוף השבוע האחרון. המשחק עצמו אינו נגיש עד ה-17, אך נבירה בקבצים שהורדו אל קונסולת הפלייסטיישן אפשרה לחשוף את קבצי הקול שלו. כתוצאה מכך, סוני ביטלה את ההטענה המוקדמת של המשחק באירופה, וכעת תפיץ אותו לרוכשים רק במועד ההשקה או סמוך למועד הזה.


חוץ מהקבצים עצמם, נחשף גם גודלו של המשחק. זה עומד על 18 גיגהבייטים אותם יידרשו הרוכשים להוריד אם יבחרו בגרסה דיגיטלית של GTA V. לחלופין, ניתן יהיה לרכוש אותו גם בחנויות, על גבי דיסקים, לפלייסטיישן 3 ולאקס-בוקס 360. גרסת המחשב האישי טרם הוכרזה, אך בשבוע שעבר פלט נציג של חברת Nvidia - לא ברור אם כתוצאה מידע מוקדם או השערה - כי המשחק צפוי להגיע בחודשים הקרובים גם למחשב.

  • עוד באותו נושא:
  • GTA V

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully