וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטלפילד 4: הדגמה חינמית ב-1 באוקטובר

בטא פתוחה של באטלפילד 4 תושק ב-1 באוקטובר לפלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360 ולמחשב האישי

רוצים לנסות את באטלפילד 4 לפני שאתם קונים אותו? חברת EA הודיעה כי המשחק החדש, שיגיע לחנויות ב-29 באוקטובר, יזכה לגרסת בטא פתוחה - גרסת ניסוי אליה כל אחד יכול להירשם ולשחק בחינם. מטרתה היא לא רק להדגים לשחקנים את המשחק, אלא גם לאפשר למפתחים לגלות כמה שיותר בעיות בו בטרם ההשקה.


ב-EA הכריזו כי הבטא הפתוחה תופץ בכל הפלטפורמות הזמינות - פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360 והמחשב האישי. משתמשי פלייסטיישן 4 ואקס-בוקס וואן לא יזכו לשחק בה, פשוט כי שתי הקונסולות תושקנה בחודש נובמבר, כבר אחרי שהמשחק המלא יגיע לחנויות.


גרסת ההדגמה תהיה מוגבלת למצב משחק אחד - Conquest, בו שתי קבוצות נלחמות על שליטה במספר נקודות מפתח, ותהיה בו מפה אחת, Siege of Shanghai. זוהי המפה שהודגמה במרבית הטריילרים של המשחק, בה יכולות הקבוצות לשנות את מבנה המפה בצורה רדיקלית אם הן מפילות את גורד השחקים שנמצא במרכזה.

מכיוון שבאטלפילד 4 מושק בטרם השקת פלייסטיישן 4 ואקס-בוקס וואן, חנויות בארה"ב ואירופה מציעות למשתמשים לרכוש את הגרסה לקונסולה ותיקה, ולשדרג אותה בתמורה ל-10 דולרים בלבד כאשר הגרסה החדשה מגיעה לשוק. בישראל המבצע אינו תקף. כמו כן, לא ברור מתי תושק אקס-בוקס וואן בישראל, כשפלייסטיישן 4 צפויה להגיע אלינו קרוב למועד ההשקה האירופי שלה, 29 בנובמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • באטלפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully