וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון 5S ו-5C: רשמים ראשונים

לקחנו את שני האייפונים החדשים להתנסות קצרה. אז מה ההבדלים בין 5C ו-5S, ולמה אפל משיקה אייפון מפלסטיק?

צילום מסך

כמדי שנה, רק מספר ימים לאחר ההשקה הראשונית של מכשירי אייפון חדשים, הגיעו אלה גם לישראל. לא ביבוא של מפעילות הסלולר - זה כנראה ייקח עוד מספר שבועות, או אפילו כמה חודשים - כי אם אל השוק החופשי. 5C ו-5S בשלל צבעים (למעט 5S זהב שקשה להשיג) החלו להימכר למי שמוכנים לשלם מחירים גבוהים-יחסית תמורת הזכות להיות בין הראשונים בישראל עם המכשירים החדשים.


מעט מאוד אפשר להסיק מכמה שעות בודדות עם המכשיר. עם זאת, כן ניתן לדווח כי קורא טביעות האצבע המובנה ב-5S עובד מעל ומעבר למה שניתן היה לצפות. בניגוד למרבית הקוראים הקיימים בשוק כיום, הוא מזהה את האצבע בצורה מיידית-כמעט, מרוב הזוויות. זה חשוב, כי אילו הזיהוי היה איטי יותר מהקשת סיסמה, או אפילו איטי כמו הקשת סיסמה, המנגנון היה מיותר. אבל הוא כה מהיר, עד שבדרך כלל כל מה שצריך זה פשוט ללחוץ על מקש הבית כדי לפתוח את נעילת המכשיר, והזיהוי מתבצע בזמן שהמסך נדלק.


בנוסף, המצלמה של 5S מרהיבה, לא פחות. זו כנראה מצלמת הסלולר הטובה ביותר כיום, יותר טובה מזו של הגלקסי S4, ה-HTC One, או הלומיה 1020 עם 41 המגהפיקסלים שלו. הסיבה לכך נעוצה לא רק בחומרה - חיישן טוב יותר, אופטיקה טובה יותר ופלאש דו-צבעי שיכול לייצר הבזק במאות גוונים שונים - אלא גם בתוכנה. באפל הפכו צילום בהילוך איטי, וחשוב מכך, צילום רצף שאחריו מגיעה בחירת התמונות המוצלחות יותר, לקל ונוח. אם תלחצו על כפתור הצילום לאורך זמן, המצלמה תייצר עשרות צילומים, תציג לכם אותם בגלריה מיוחדת תוך הצעה של אלה הנראים לה הטובים ביותר, ותמחק את המיותרים ברגע שתבחרו. למה אחרים לא עושים את זה?!

ומה עם ה-5C? הוא פלסטיקי, זה בערך מה שניתן להגיד עליו אחרי מספר שעות של התעסקות. זה פלסטיק נעים למגע, ואיכות הבניה של המכשיר נראית טובה, אבל מעבר לכך תצטרכו לחכות לביקורת המלאה שתבחן את ההבדלים בין שני הדגמים. אנחנו כן יודעים שיש בו את חומרת אייפון 5, עם מצלמה וסוללה טובים יותר, אבל אלו הם נתונים של אפל, ולא התרשמות שלנו.


האייפונים נמסרו להתנסות על על ידי iStore - דיזנגוף 135, תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully