וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזייה עם רגשות

כתב וואלה! TECH

5.12.2013 / 9:17

מיקרוסופט עובדים על פיתוח של חזייה שתדע לזהות איך את מרגישה. המטרה: לעזור לך לרזות, כמובן

היי בנות, האם גם לכן נמאס ללבוש כל יום את אותה החזייה המשעממת שאין בה שום דבר דיגיטלי שמתחבר אל הסמארטפון שלכן? אם התשובה שלכן לשאלה הזאת היא "כן" אז אני לא יודע מה לעזאזל הבעיה שלכן, אבל נראה שחברת מיקרוסופט מזדהה אתכן ומפתחת בימים אלו ממש חזיית היי-טק מתקדמת.

החזייה החדשה נחשפה במאמר מאת חמישה מדענים העובדים במחלקת הפיתוח של מיקרוסופט שכותרתו "אוכל ומצב רוח: תמיכה בדיוק-ברגע-הנכון לאכילה רגשית" (באנגלית זה מתחרז), כך מדווח אתר mashable. אז מה החזייה הזאת בעצם עושה? ובכן, כמו כל חזייה, המטרה שלה היא לגרום לכן להראות טוב יותר בזמן שהיא גורמת לכן להרגיש רע יותר, ובאופן ספציפי - החזייה הזאת מיועדת למנוע מכן לאכול אכילה מיותרת.

אילוסטרציה. ShutterStock
החזייה תגיד לך לא לאכול/ShutterStock

החזייה מאובזרת בחיישנים שאמורים לאבחן את המצב הרגשי שלכן, להצליב את הנתונים האלה עם הנתונים בנוגע למצב הרגשי שהייתן בו בפעמים הקודמות בהן סבלתן מאכילת יתר, ולשלוח התרעה לסמארטפון שלכן במקרה והחזייה מרגישה שאתן עומדות לפצוח במסע אכילה נוסף. "זה המחקר הראשון, לידיעתנו, שעושה שימוש בחיישנים לבישים כדי לאבחן רגשות", כתבו חברי הקבוצה. "המבנה של החזייה היה אידיאלי בשבילנו כיוון שהוא אפשר לנו לעקוב אחרי פעילות אק"ג באזור הלב".

למרות כל ההתלהבות, מדווחים המדענים החרוצים, פיתוח החזייה עדיין לא הושלם. בשלבי הניסוי האחרונים, כך אומר לנו המאמר, נאלצו הנשים המשתתפות בניסוי להוריד את החזייה כל מספר שעות כדי להטעין אותה. ועדיין, במיקרוסופט די מרוצים מהתוצאות הנוכחיות: החזייה הצליחה לחזות את המצב הרגשי של המשתתפות בדיוק משוער של 75%. עם זאת, מיקרוסופט לא טרחו לבדוק, או לפחות לא טרחו לחשוף, האם ההתרעה שהחזייה שלחה למשתמשות באמת מנעה מהן לאכול.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

ומה בנוגע לגברים? ובכן, מיקרוסופט מסמנים אותם בתור היעד הבא. האתגר הוא כמובן למצוא את פריט הלבוש המקביל לחזייה. מיקרוסופט טוענים שבדקו את האפשרות של שימוש בתחתונים, אך נמצא שהם רחוקים מדי מהלב כדי לאסוף את הנתונים הדרושים. פיוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully