וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו את ה-USB החדש שלכם

בקרוב תוכלו לחבר את ה-USB מכל כיוון שתרצו, והוא יהיה קטן ויעיל יותר. עדיין לא ברור אם יהיה גם מהיר יותר

דור חדש של חיבור ה-USB, הנמצא כעת בפיתוח, צפוי להציע מבנה קטן ודק יותר וגם אפשרות לחבר את הכבל מכל כיוון – כך הודיע בימים האחרונים האיגוד האחראי לפיתוח התקן, USB 3.0 Promoter Group. העבודה על הסטנדרט החדש, המכונה Type-C, תסתיים באמצע 2014, ואותו יקדים סטנדרט ה-USB 3.1 שישולב לפני כן בחומרה וייתמך על-ידי הדור המתקדם יותר.

בכל הקשור למראהו החיצוני, לפי הכרזת האיגוד החיבור החדש צפוי להיות דומה בגודלו לחיבור ה-Micro-B הזעיר, כלומר יזכיר את חיבור ה- micro-USB. העיצוב החדש לא יאפשר חיבור ישיר לתקני ה-USB הקיימים, אבל ככל הנראה ניתן יהיה להשתמש במתאמים מיוחדים לצורך חיבור מכשירים התומכים בדורות קודמים לחומרה החדשה. האפשרות לחבר את הכבל לכניסה הרצויה מכל כיוון הזכירה לכתבי טכנולוגיה בעולם דווקא את חיבור ה- Lightning של אפל, שהוצג עם חשיפת דגם האייפון 5 בשנה שעברה. בכך ישימו המפתחים סוף למטרד שבצורך להפוך את הכבל על-מנת שייכנס כראוי.

דווקא בעניין מהירות ההעברה, מפתחי הסטנדרט לא מסרו מידע חדש או מספרים משוערים. עד כה, הציע דור ה-2.0 מהירות העברה מקסימלית של 480 מגה-ביט לשנייה אשר שודרגה משמעותית ל-5 ג'יגה-ביט בסטנדרט ה- USB 3.0 הקיים בשוק, וכעת מדובר על הכפלתה ל-10 ג'יגה-ביט בחיבור ה-3.1. לדברי אלכס פלג מאינטל, הפיתוח החדש יאפשר יצירת "מחלקה חדשה לגמרי וסופר-דקה של מכשירים, מטלפונים לטאבלטים, דרך 'שניים באחד' ועד לפטופים ומחשבים שולחניים".

  • עוד באותו נושא:
  • usb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully