וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק הישראלי על המפה העולמית

10.12.2013 / 14:38

אורחים מובילים מתעשיית המשחקים, פרסים, הרצאות וסדנאות מקומיות בכנס השנתי של עמותת Gameis

כנס Gameis 2013 נערך זו השנה השביעית, ומתוכנן להתקיים ב-18 בדצמבר, במרכז וואהל סמוך לאוניברסיטת בר-אילן. Gameis, שהוקמה ב-2008 במטרה לקדם את התעשייה המקומית ולהוות ארגון גג לתעשיית מפתחי המשחקים בארץ, מארגנת מספר אירועים יחודיים לתחום המשחקים, והכנס במרכז וואהל הוא גולת הכותרת שבהם. הוא מרכז מגוון רחב של נושאים, פעילויות ותכנים יעודיים הקשורים בעולמות המשחקים, כולל מתן דגש לתעשייה המקומית המתהווה, אשר על פי הערכות מגלגלת 450 מליון דולר בשנה.

תחום נחשק בהיי-טק

"חברת פייסבוק הכריזה באחרונה, כי שלוש חברות ישראליות נכללות ברשימת 10 החברות הרווחיות ביותר בפייסבוק בתחום המשחקים", מספר ניר מירצקי, יו"ר עמותת Gameis, " בנוסף, היא הגדירה את ההתמקדות במשחקים מסין, רוסיה וישראל בין יעדי הצמיחה שלה לשנת 2014. שתי ההכרזות האלה מלמדות, כי קיים פוטנציאל רב להמשך הגידול של שוק מפתחי המשחקים בישראל".

ההערכות הן שהצמיחה של חברות משחקים ישראליות בשוק
המשחקים העולמי תימשך. "בפרק זמן של מספר שנים, צמחה תעשיית פיתוח המשחקים הדיגיטליים מעשרות בודדות לאלפי עובדים, והפכה לאחד מתחומי התעסוקה הנחשקים בהיי טק", מוסיף מירצקי.

האורח המרכזי בכנס יהיה דוקטור ריצ'רד בארטל, מי שפיתח את MUD - משחק האונליין הראשון בעולם - ומחבר הספר Designing Virtual Worlds, הנחשב לתנ"ך של משחקי האונליין מרובי המשתתפים. לצד בארטל, יהיה ניתן למצוא בכנס אורחים כגון מרצ'ין איוינסקי, מייסד ומנכ"ל משותף של חברת CDProject הפולנית המפורסמת בזכות סדרת משחקי The Witcher, וג'סי סוטון, מנכ"ל חברת Majesco האמריקאית שאחראית על פיתוח והפצת משחקים דיגיטליים, כמו סדרת Cooking Mama ומשחק הכושר Zumba Fitness. בכנס ישתתפו גם חברות מקומיות מצליחות, דוגמת חברת plarium - יצרנית משחקי אסטרטגיה ומובייל, וחברת Funtactix, המחזיקה מרכז פיתוח בישראל, שיצרה משחקי פייסבוק כמו "משימה בלתי אפשרית" ו"משחקי הרעב".

לרשימת הכנס המלאה ולהרשמה מומלץ להכנס לאתר העמותה.

לקבלת 20% בהרשמה הכניסו: wallaweb במימוש קוד הנחה.

הכנס השנתי הינו אירוע התעשייה הגדול ביותר בשנה ומיועד לקהל המקצועי של מפתחים ומעצבים, וכולל את שאר חברי התעשייה בתחומי הפקה, טכנולוגיה, אמנות, שיווק, השקעות ויזמות.

המלצה:
במהלך הכנס יתקיים טקס הזוכים בתחרות משחק השנה. התחרות מיועדת רק למשחקים ישראלים והשנה הגישו השתתפות מעל 70 משחקים ב-7 קטגוריות שונות.

הטקס, כמו כל האירוע הוא הזדמנות להתרשם מההתקדמות והרמה המרשימה אליה הגיעה התעשייה המקומית. הטקס מכיל גם הפתעות: בשנה שעברה, למשל הופיעה תזמורת מיוחדת שניגנה עיבוד מזרח תיכוני לנעימות מפורסמות ממשחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully