וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות או לא להיות

אוהבים שיש לכם הרבה קבוצות בווטסאפ? את טל זה מתיש, את אנה זה משמח, ואתם - מצביעים

(צילום: AP, ShutterStock)

הצד שלו: קבוצות ווטסאפ - מתיש

אני אוהב טכנולוגיה, במיוחד את זו שמאפשרת שליחת סמסים, ובמיוחד את האפליקציה הגאונית ווטסאפ, ששכללה את שליחת הסמסים לדרגת אמנות וגרמה לנו לא רק להתכתב אחד עם השני בחינם, אלא גם לצרף סמיילים מגניבים לשיחות ולאבד את האמון במין האנושי, כשאנחנו רואים שני V ירקרקים מתנוססים ליד ההודעה ששלחנו, אבל לא קיבלנו עבורה מענה. ואז הגיעו הקבוצות בווטסאפ.

על פניו, הרעיון של קבוצה בווטסאפ הוא גאוני: במקום לדבר עם כל חבר בנפרד, אפשר לדבר עם כולם יחד, בו-זמנית, לקבוע בקלות יציאות, להתעדכן בדברים מצחיקים שקרו או סתם לדעת מה קורה. בפועל, מה שקורה הוא קטסטרופה: פתאום אתה מוצא את עצמך חבר בעשרות קבוצות, של החברים מהבית, החברים מהצבא, המשפחה, העבודה ועוד ועוד קבוצות שונות ומגוונות. לא באמת מעניין אותך לשמוע את כולם, אבל אם תצא מהקבוצה יחשבו שאתה סוציופת מגעיל ולא תוכל יותר לדעת לאן יוצאים ומתי, כי אם אתה לא בקבוצה בווטסאפ אתה לא קיים.

לא כיף להניח לרגע את הטלפון, לשמוע אותו מצפצף בלי סוף או פשוט להשאיר אותו רגע ולחזור ולמצוא 208795285 הודעות חדשות, כולן מאותן קבוצות ארורות. גם ממציאי האפליקציה הזו הבינו את זה, והמציאו את אופציית ה"השתק קבוצה". "השתק לכל החיים" בשבילי, תודה רבה. ללכת עם ולהרגיש בלי, זו כל התורה.

(טל שפר)

הצד שלה: קבוצות ווטסאפ - כיף

יש לי וידוי והוא יהיה כואב: כולנו פוזאיסטים. גם טל, גם את\ה שקורא\ת את זה, גם אני. אני אוהבת לפתוח את הפייסבוק ולראות הרבה נוטיפיקיישנס. אני אוהבת לפתוח את הלשונית של האנשים שהציעו לי חברות ועוד לא אישרתי אותם, לגלול אותה למטה בעונג ולחשוב, "כן, כולכם רוצים להיות חברים שלי, אבל אין לי זמן בשבילכם בינתיים". אני אוהבת לקבל חמישה סמסים בדקה מאנשים שונים.

אבל כשיש מסביבי אנשים אני אגלגל את העיניים ואתרגז בכאילו על ההפרעות הבלתי פוסקות, אני אשים את הטלפון בצד כי "אני אדבר עם מי שאני רוצה ומתי שאני רוצה", ולא אקפוץ על כל סמס שיגיע אליי (כמו שאני עושה כשאני לבד). תכלס, ההתראות בנייד אומרות שמישהו חשב עליי, זה כמו חיי חברה וירטואלים בכיס. כיף!

כל רטט מקבוצה בווטסאפ זה רטט שאומר "הי אנה, את חלק ממשהו! יש לך קבוצה של חברים! שאת שייכת אליה! לא תמותי בודדה עם החתולים שלך! וואהו!" ולפעמים, כשאנחנו משועממים או מרגישים קצת לפט-אאוט, הרטט הגואל זה בדיוק מה שצריך כדי להרים את המצברוח.

(אנה קליימן)

הצד שלו:

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully