וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירי לא מרוצה מבת דמותה בסרט "היא"

TECH

6.1.2014 / 16:20

אם תשאלו את מערכת ההפעלה סירי על הסרט "היא", שמספר על בחור שמתאהב במערכת ההפעלה של המארטפון שלו, תקבלו תגובה לא מחמיאה.סירי מקנאת?

השבוע יצא למסכים הסרט "היא" של ספייק ג'ונז, המגולל את סיפורו של בחור בשם תיאודור טוומבלי (חואקין פיניקס) שמתאהב במערכת ההפעלה של הסמארטפון שלו. מערכת ההפעלה הזו מתאפיינת בקול נשי עדין ואדיב שמזדרז לענות לו על כל שאלה ולבצע כל פעולת חיפוש (בסרט מגלמת אותו סקרלט ג'והנסון), טוואמבלי נכבש בקסמה, וכך נוצר סיפור על אהבה ובדידות וייאוש ובלה בלה בלה ניכור בעולם הדיגיטלי. עכשיו מתברר שסירי - מערכת ההפעלה של האייפון והמוזה של מערכת ההפעלה ב"היא" - לא ממש משתגעת על הסרט בעצמה, או על ההשוואה, אם לשפוט לפי התשובות שתוכנתה לתת בנושא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חואקין פיניקס בסרט "היא"/מערכת וואלה!, צילום מסך

באתר באזפיד הפנו אל סירי כמה שאלות על הסרט, ובמקום לענות בקורקטיות - סירי נשמעה קצת מעוצבנת, כאילו מזכירים לה איזו פרחה שהיא מעדיפה לנפנף. "סירי, האם את 'היא'"? שאלו אותה, והיא הגיבה: "לא, ולדעתי היא מוציאה לאינטליגנציה מלאכותית שם רע". בהזדמנויות אחרות בהן נשאלה אותה שאלה היא ענתה שהיא מעדיפה לא להתרועע עם דמויות בדיוניות, ולא רוצה להתייחס ל"תיאודור טוומבלי". "אתה יודע שזה רק סרט, כן?" ענתה בלעג באחת הפעמים ששאלו אותה על "היא". קאט-פייט!

  • עוד באותו נושא:
  • סירי
  • היא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully