וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר ויותר מכשירים ביתיים מתחברים לרשת

בתערוכת ה-CES הוצגו היום שלל מכשירים ביתיים "חכמים" המתחברים למכשירים ניידים, וגם נחשף מתחרה נוסף ל"גוגל גלאס": סיכום היום השלישי של התערוכה

שלושה ימים לתוך תערוכת ה- CES, ואחד התחומים שנכנסו להילוך גבוה הוא זה של ה"בית החכם". סמסונג, למשל, הציגה לאורך התערוכה מספר מכשירים שניתן יהיה לשלוט בהם באמצעות הממשק המיוחד שחשפה באחרונה. המכשירים שהוצגו הם מ"מועדון השפים" של החברה, במסגרתו מייעצים שפים בתכנון מכשירים למטבח. התצוגה כללה מקרר בעל ארבע דלתות, מכונת כביסה משולבת עם מייבש ושואב אבק, ובנוסף לאלו הכריזה סמסונג על מיקרוגל, תנור ומדיח כלים חכמים, שלכולם ניתן יהיה לחלק פקודות כמו כיבוי והדלקה, וכן לפקח ניתן יהיה לפקח עליהם מרחוק באמצעות ממשק הבית החכם ומוצרים ניידים של סמסונג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכשירים החכמים של סמסונג/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל סמסונג הצטרפה כעת יצרנית האלקטרוניקה הסינית Haier, שהציגה מזגן חכם בשם Tianzun המסוגל להתחבר למכשירי אפל דרך Wi-Fi, ועומד ברשיון התוכנית של אפל, MFi ("מיוצר עבור אייפון/אייפוד/אייפד"). Tianzun יהיה המכשיר המשמעותי הראשון המשתתף בתוכנית זו. Haier מתכננת להציג בהמשך השנה מוצרים נוספים לבית החכם, בהם דוד חימום ותנור.

בנוסף, הציגה חברת סלקט קומפורט האמריקאית, המשווקת את מוצרי Sleep Number, מיטה זוגית חדשה בשווי 8,000 דולר העוקבת אחר שנתם של אלו שמשתמשים בה ומסוגלת, למשל, "להילחם" בנחירות של בני זוג על-ידי הרמת ראשיהם בלחיצת כפתור.

מוצר נוסף שהוצג בתערוכה בעל היכולת להתחבר לממשק של אפל הוא שעון חכם מתוצרת Archos הצרפתית. החברה הציגה מספר דגמים של שעונים, שמחיריהם מתחילים ב-50 דולר ומגיעים עד 129 דולר, הכוללים מסך שחור לבן בטכנולוגיית דיו-אלקטרוני וחיי סוללה שנעים בין יום אחד לשבוע וחצי. בנוסף, הציגה Archos מכשור רפואי המתחבר אף הוא לרשת ולממשק ה-iOS ומערכת משלה לבית חכם.

חברת ZTE, אף היא מסין, שחשפה מוקדם יותר בתערוכה זוג סמארטפונים מסדרת Nubia, ובהמשך סמארטפון נוסף מדגם Grand S II, הציגה הפעם מכשיר מסוג אחר לגמרי: מקרן משולב עם "נקודה חמה" אישית ומטען, שישווק בארה"ב במהלך השנה.

בתחום המשקפיים החכמים, הוצגה מתחרה נוספת לגוגל גלאס: ה-GlassUp. מדובר במוצר בשלב האבטיפוס, תוצרת חברת סטארט-אפ איטלקית, שלפי הדיווחים הגתה אותו עוד לפני שהמשקפיים של גוגל כבשו את התודעה בתחום. כזכור, חברה נוספת שהציגה משקפיים חכמים בתערוכה היא אפסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשקפיים של GlassUp/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחום המערכות החכמות לרכב, הציגה אאודי טאבלט ייעודי למכונית. הטאבלט, בגודל 10.2, יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד וימלא פונקציות בידוריות שונות, כמו שליטה במערכת המוזיקה ברכב. במקביל, חשפה סוני תחנת עגינה מיוחדת שעם חיבור הסמארטפון אליה, מחברת אותו אף היא אל מערכת המידע והמוזיקה ברכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully