וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים מלוכלך: המילה קנדי היא עכשיו סימן רשום

מפתחת משחק קנדי קראש סאגה הצליחה לרשום סימן מסחרי על המילה candy. מפתחים קיבלו פניות מאפל להסרת אפליקציות שהתשמשו באותו המילה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפתחת המשחק הפופולרי קנדי קראש, חברת קינג הבריטית, היא כעת בעלת הזכות המשפטית על המילה קנדי (candy). בקשת החברה לרשום סימן מסחרי (trademark), שהוגשה בפברואר אשתקד, אושרה באחרונה על-ידי המשרד האמריקאי וכעת, לפי הדיווח של אתר Gamezebo היא גם אוכפת זכות זו.

לפי הדיווח, אפל החלה לשלוח מיילים למפתחים בהם ביקשה שיסירו את האפליקציות שפיתחו מהאפ-סטור, בטענה כי הן מפרות את הסימן המסחרי של קינג היות שהן עושות שימוש במילה "קנדי" בשמן. ב-Mashable מדווחים כי מכתבים מעין אלה נשלחים אוטומטית כאשר מוגשת תביעה בין גורמים, ואינם מעידים בהכרח על התייצבות של אפל לצד קינג.

קאצ'ינג

הסימן המסחרי של קינג חל על מגוון תחומים, ומכסה כמובן משחקי וידאו, תוכנות ואפליקציות, אבל גם את תחום ההלבשה. אחד המפתחים שקיבלו הודעה במייל מאפל, בני הסו, אמר ל- Gamezebo ש"הרבה מפתחים מתוסכלים כי זה נראה מגוחך". הסו, שעומד מאחורי האפליקציה All Candy Casino Slots, הוסיף כי "לי ולמפתחים עצמאיים נוספים אין את הכסף או המשאבים כדי להילחם. אני מתכנן לשנות את השם אם זה מה שאצטרך לעשות".

קינג מסרה בתגובה כי מטרת האכיפה אינה לתקוף את כל האפליקציות שמתמשות במילה "קנדי", אלא להגן על המותג שלהם מאלו העושים שימוש במילה באופן שמייצר בלבול אצל המשתמשים.

למרות היותה חינמית, אפליקציית קנדי קראש היא כיום האפליקציה הרווחית ביותר בחנויות האפליקציות של אפל וגוגל והייתה המנצחת הגדולה בהורדות ל-iOS ב-2013. עד נובמבר האחרון התקינו אותה כחצי מיליארד משתמשים דרך פייסבוק, אנדרואיד ו-iOS.

קנדי קראש: לחצו כאן להורדה לאייפון
קנדי קראש: לחצו כאן להורדה לאנדרואיד

  • עוד באותו נושא:
  • קנדי קראש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully