וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק: עזרו לילדה לברוח ממחנה הריכוז

וגם - איך התקדמנו עם סייבורגים מאז שיצא "רובוקופ", ומשחק חינם של מיקי מאוס: טור אפליקציות המשחקים השבועי. תורידו תורידו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סייבורגי העתיד במשחק סייבורג מהעבר, בחידוש לפי סרט מהווה, ובתכלס: משחק יריות/מערכת וואלה!, צילום מסך

נהיינו העתיד: כולנו רובוקופ

את הקאמבק הזה אף אחד לא ביקש. רובוקופ, השוטר הביוני שהעיף לכולנו את הפוני בסוף שנות ה-80 (מה, הפוני היה אופנתי אז!), יחזור בתחילת חודש הבא לבתי הקולנוע, וכמו כל סרט פעולה שמכבד את עצמו גם לו יש משחק סלולרי תואם.

המשחק עצמו לא ראוי כל כך לציון, אילולא התהיות המעט פילוסופיות שהוא מעלה. ב-1987, כשיצא סרט ה"רובוקופ" הראשון, העולם כולו התעניין בסייבורגים. לפני 25 שנה האנושות כולה תהתה בקשר בין האדם לבין הטכנולוגיה שסובבת אותו, שהתפתחה אז בקצב מרשים. זו הסיבה שהשוטר שנפצע, ואז הושתלו בו הרבה מאוד איברים רובוטיים, נראה לנו כל כך מגניב. הסתכלנו עליו וראינו גירסה עתידית של עצמנו.

היום, ב-2014, כולנו כבר סייבורגים. כולנו חיים בהרמוניה מוחלטת עם הטכנולוגיה ומתחברים אליה כל הזמן. אנחנו מחוברים תמיד למחשבים ולמכשירים הסלולריים שלנו, שאמנם לא הפכו לחלק בלתי נפרד מגופנו אך כן הפכו במרוצת השנים לשלוחה ישירה שלו, במיוחד עם עליית הפופולריות של מסכי המגע. האנושות מעולם לא היתה כל כך מחוברת וכל כך טכנולוגית. כולנו סייבורגים, ואל תתנו לזה שאנחנו עדיין לא נראים כמו רובוקופ לבלבל אתכם.

לכן, פעולת המשחק ב"רובוקופ" החדש, שזמין בחינם לאייפון ולאנדרואיד (אם אפשרות לרכוש בתשלום כל מיני תוספות בתוך המשחק), היא די משונה: סייבורגים שמשתמשים בשלוחה הסייבורגית של הגוף שלהם כדי לשחק סייבורג. לא תנסו?

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולד סקול פוגש ניו פלטפורמה זה הרי כל מהות הטור הזה לא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'סט סליי'ן

אם יש בכם טיפה אהבה לז'אנר הפנטזיה, יש סיכוי סביר מאוד שתאהבו את Slayin, משחק פעולה ממכר-כמו-קראק שיצא לפני כשבוע למכשירי ה-iOS של אפל. עם גרפיקת רטרו מצויינת ומשחקיות פשוטה לאללה, אך מאתגרת שאי אפשר לתאר, המטרה שלכם היא להתרוצץ ברחבי המסכים כאביר (או מכשף או נסיך), להתחמק ממתקפות ולקטול כמה שיותר אויבים - הכל באמצעות שלושה כפתורים בלבד.

זה מתחיל פשוט אך במהרה המסך מתמלא בעשרות אויבים שיגרמו לגם להפסל במהירות, וזה עוד לפני שהזכרתי בכלל את הבוסים. מי שיצלח את האתגר יזכה לעלות ברמות ולרכוש ציוד-קרב מתקדם יותר, שיעזור לו בנסיונות הבאים.

שימו לב: לא מדובר במשחק קליל. למעשה, מדובר בחווית הארד-קור שוודאי תרתיע את השחקנים הקז'ואליים. מצד שני, אם אתם בקטע של רמת קושי מטורפת ולא מתפשרת סביר להניח שלא תמצאו משחק חדש טוב יותר מזה.
Slayin יעלה לכם 3.90 שקלים בחנות האפליקציות של אפל. יש גם גירסה חינמית לדפדפן.

להורדת המשחק לאייפון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מיקי מאוס בחינם

אי שם בסוף 2011 משחק בשם Where's My Water הפך ללהיט התורן של חנויות האפליקציות. המטרה, אם כבר שכחתם, היתה לעזור לקרוקודיל לעשות אמבטיה על ידי חפירת תעלות דרכן מחלחלים מים אל הצנרת שמובילה לאמבטיה שלו. מוזר, אבל לא ראינו משהו יותר מידי דומה לזה עד אותו הרגע ומשחקיות חדשה כבר אז הייתה מצרך נדיר.

את המשחק פיתחו אולפני המשחקים של חברת דיסני, שהוציאו לו ספין אוף ראשון ומצליח ב-2012 עם המשחק Where's My Perry? על שמו של פרי הפלטיפוס מהסדרה פיניאס ופרב. בספטמבר 2013 יצא Where's My Water 2 וכמה חודשים קודם דיסני שחררה גרסה של המשחק עם המותג הכי גדול שלה: מיקי מאוס.

Where's My Mickey מספר פחות או יותר את אותו סיפור של להוביל מים אל היעד. למרבה ההפתעה, המשחק לא הפך ללהיט מטורף - וכעת הוא מוצע להורדה בחינם אם יש לכם מכשיר של אפל, במסגרת מבצע App of the Week.

שווה להוריד אם אתם בקטע של פאזלים פיזיקליים או של סרטים מצויירים נוסטלגיים. אפשר להוריד גם לאנדרואיד - אך שם זה עולה שבעה שקלים.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
super holocaust saga, משחק של דודי רובין, דרור דוידוביץ' ורן דסקל במסגרת הגלובל גיים ג'אם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בציר ישראלי

בזמן שישנתם במהלך סוף השבוע, עשרות מפתחי משחקים מהארץ ומהעולם השתתפו ב-Global Game Jam - אירוע עולמי בו קבוצות מנסות לפתח משחק שלם ב-48 שעות.

הנושא השנה סבב סביב המשפט הקצת פילוסופי - "אנחנו לא רואים דברים כפי שהם - אנחנו רואים אותם כפי שאנחנו". עמוק. לצוותים הישראליים ניתנו מספר דגשים נוספים - המשמעותי ביותר היה לעסוק בצורה כזו או אחרת בנושא השואה, האקטואלי במיוחד בימים אלה שבהם 54 חברי כנסת טסו לאושוויץ כדי להרהר בה.

בין המשחקים שנוצרו בהשראת הנושא, ניתן למצוא את Jews on a Train, ובו שני יהודים בורחים על קרון רכבת שנוסעת לאושוויץ.

Don't starve in the Holocaust שהוא למעשה מוד למשחק קיים (Don't Starve) ומתמודד עם סוגיית הרעב בשואה.

Baby Don't Cry - ובו על השחקן להשתיק תינוק בוכה כדי לא להתפס במחבוא אבל גם לשמור על איזון החמצן שלו.

Super Holocaust Saga ובו עוזרים לילדה קטנה לברוח ממחנה ריכוז, אבל המשחק משלב גם אלמנט פסיכדלי ואפשר יהיה לירות עוגות על נאצים.

אם בא לכם לבדוק את כל משחקי השואה והיבול המלא של האירוע, הדבר הראשון שאתם צריכים זה לפנות לעצמכם לפחות יום שלם. השלב השני הוא להכנס ללינק הבא - שמציג את כל המשחקים שנוצרו באתר התל-אביבי של התחרות. סיימתם את כל הישראליים ונשארתם עם טעם של עוד?ברכותיי - אתם רשמית משוגעים. כאן תוכלו לשחק בכל המשחקים שהוגשו בכל העולם - כל ה-4,200 שבהם.

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

שיגיע כבר פברואר!

הטריילר החדש ל-Jazzpunk, משחק משונה מאוד ולא כל כך מוכר שצפוי להגיע בתחילת פברואר ל-Steam, הוא כנראה הדבר הכי מגניב שייצא לכם לראות השבוע. לא שמעתי על המשחק הזה בעבר, אבל עכשיו הדבר היחיד שאני רוצה לעשות זה לשחק בו ויפה שעה אחת קודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully