וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתכריח אתכם להקשיב לחברים שלכם

TECH

12.2.2014 / 13:09

אפליקציית Socializr, שזכתה במקום הראשון בתחרות האפליקציות Battle Hack של PayPal, תטיל עליכם קנס בכל פעם שתבדקו את הנייד בזמן מפגש חברתי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוב באתם לבכות לחברה טובה על הכתף, אבל היא רק המשיכה לדפדף בסמארטפון לראות מי עשה לה לייק? אפליקציה ישראלית חדשה בשם Socializr נלחמת בדיוק בתופעה הזאת, ומנסה להחזיק אותנו איש לחיק רעהו, ולהתנתק קצת מהמסך. האפליקציה, אותה פיתחו שני אנשי הייטק תל אביביים שי משעלי ופבל קמינסקי, מוודאת שבזמן מפגש חברתי לא תציצו בנייד שלכם כל רגע: כל החברים מפעילים את האפליקציה ומניחים את המכשיר הפוך על השולחן, וכל מי שמרים את המכשיר שלו ליותר מ-5 שניות - חוטף קנס בסכום שנקבע מראש, ונתרם לעמותת צדקה לפי בחירה.

האפליקציה פותחה כחלק מתחרות מפתחים של PayPal שנמשכה יממה רצופה, ובמסגרתה הציגו כ-100 מפתחים אפליקציות חדשות. אפליקציית Socializr קטפה את המקום הראשון, וזיכתה את קמינסקי ומשעלי בכרטיס כניסה לגמר הבילאומי בארצות הברית, להתמודד על פרס בשווי 100 אלף דולר.

"אני ושי דיברנו על כך שבכל פעם שאנחנו מתראים - אנחנו מתעסקים בעיקר בטלפון, וחבל", מסביר קמינסקי, "וזה גם קורה לנו עם הרבה חברים אחרים. המצאנו משחק כזה שכולם שמים את הנייד הפוך על השולחן, והראשון שמרים אותו משלם על הארוחה של כולם או משהו כזה. בתחרות של PayPal מצאנו הזדמנות לעבוד ביחד ולהפוך את המשחק לאפליקציה".

הפואנטה של Socializr היא להפוך אותנו לחברים טובים יותר ולשפר את חוויית הבילוי המשותף, אבל קמינסקי מספר שיש כבר כמה מנהלים שנדלקו על האפשרות להשתמש באפליקציה במשרד, כדי שהעובדים יתחילו סוף סוף להקשיב בישיבות במקום לשחק קנדי קראש מתחת לשולחן.

כרגע אי אפשר עדיין להוריד את האפליקציה, אבל קמיסקי ומשעלי עוד עובדים על זה, ומקווים שיוכלו לשמר את המודל החינמי שלה גם אחרי שתשווק להמונים, ובעיקר - לשמור על העיקרון שלפיו ה"קנס" על כל הצצה בנייד נתרמת לארגון צדקה. אם הכול יילך כמו שצריך, תוכלו להוריד את האפליקציה כבר בשבועות הקרובים מהאפסטור ובהמשך - מגוגל פליי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

עוד אפליקציות שהוצגו בתחרות הן GranPal, שמזכירה לכם להתקשר לסבתא וסבא ושולחת לכם פרחים במקרה ששכחת, ו- PayMyPocket שמסדירה את תשלומי דמי הכיס בין הורים לילדים דרך ביצוע מטלות בבית.

הזוכים בתחרות המפתחים של פייפאל. אבשלום ששוני,
מפתחי Socializr ברגע הניצחון/אבשלום ששוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully