וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופסי: הסטטוס שגרם להפסד של 80,000 דולר

סטטוס שכתבה צעירה מפלורידה בפייסבוק שלה, "זכינו בתביעה", עלה לה ולמשפחתה ב-80,000 דולר, כי דבר התביעה אמור להישמר בסוד. לפעם הבאה שאתם מפסבקים משהו בפזיזות

תמונת פייסבוק של דנה סניי. פייסבוק, צילום מסך
דנה סניי, תמונה מתוך הפייסבוק שלה/צילום מסך, פייסבוק

לפעמים אנחנו מתחרטים על סטטוס שפרסמנו בפייסבוק, ולפעמים אנחנו ממש מתחרטים עליו. דנה סניי, צעירה מפלורידה, בטח דופקת את הראש שלה בקיר על הסטטוס המצער שהעלתה בפזיזות לפייסבוק שלה, ושעלה למשפחה שלה 80,000 דולר.

בשנת 2010 פוטר אביה של סניי, מנהל בית ספר בפלורידה, מהמוסד הלימודי של רשת "גוליבר" בו עבד ובו למדה דנה. בתגובה סניי, אז בן 66, תבע את "גוליבר" בגין אפלייה על רקע גיל - וזכה: בית המשפט פסק שעל "גוליבר" לשלם לסניי 80,000 דולר על הפיטורים, בתנאי שישמור על הפרשה כולה בסוד, כדי למנוע תביעות נוספות ולשמור על שמו הטוב של בית הספר.

האב המאושר בישר לבתו על הזכייה, ודנה - שסבלה בעצמה לא מעט בבית הספר ורצתה להשוויץ בנקמה המתוקה שלה - עשתה מה שכל טינאייג'ר עושה: רצה לספר לכולם בפייסבוק.

"אבא ואימא סניי זכו בתביעה נגד 'גוליבר'", כתבה סניי בפייסבוק שלה, "עכשיו 'גוליבר' רשמית משלמים על החופשה שלי באירופה הקיץ. תמצצו!"

למצוץ הם לא מצצו, אבל הם כן הודיעו למשפחת סניי שעכשיו העסקה מבוטלת, כי סעיף הסודיות הופר. אבא סניי ערער, "גוליבר" ערערו חזרה, והשבוע נקבע כי העסקה אכן תבוטל: דנה סניי כבר לא תיסע לשום אירופה בזמן הקרוב. מסוג המקרים שאין מה להגיד עליהם חוץ מ"מ---ביך!", או ללחוץ על פליי בסרטון פה למטה:

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully