וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק בדואר: גלעד כהנא ותמיר מוסקט בקמפיין אינטרנט מגניב

במקום לשלוח קומוניקט על הסינגל החדש שלהם, שלח הצמד לאנשים שונים בתעשייה סרטון אישי ומותאם להם עם תמונות אישיות מהפייסבוק והצעה לתינוק פרי זרעם של הצמד

קמפיין הגרילה של גלעד כהנא ותמיר מוסקט. יוטיוב, צילום מסך
תינוק להפצה. מתוך הסרטון/צילום מסך, יוטיוב

יח"צ זו עבודה כפויית טובה. את טורחת וטורחת כמעט 20 דקות על ניסוח קומוניקט לאלבום שעלייך ליחצ"ן, ובסוף זה נזרק לתחתית ערימת הדואר של וואלה תרבות והעורך מתחמק מהטלפונים שלך. לאף אחד אין באמת כוח לקרוא את קשקושי היח"צ על "הסינגל החדש והמרגש" פלוס חצי עמוד על השרעפים שתקפו את היוצר בזמן שכתב בלדה על פרידה. כולנו קהינו ליח"צ, וגם הקהל כבר לא מתרגש מפרסומות.

אך לא צעירים מדליקים כגלעד כהנא ותמיר מוסקט ייכנעו! כדי לקדם את האלבום שלהם, "לא כוחות", פנו הצמד לעזרת האינטרנט ויצרו קמפיין ויראלי שמכוון אישית לכל אחד מנמעניו, בעזרת חברת "פה לאוזן שיווק גרילה". בסינגל הראשון שלהם מתוך האלבום, "אני לא מאושר", יצרו 100 סרטונים אישיים שפנו ל-100 גולשים שונים בפיסבוק, ובהם כהנא ומוסקט שרים שיר שנכתב אישית לכל גולש על פי המידע עליו ברשת. בסינגל השני, "נדל"ן", הם שלחו סרטונים אישיים שבהם הם פונים לתמונה האישית של הגולש שהורידו מהפייסבוק - כאן למשל הם פונים לגולשת בשם דינה סאקס:

עכשיו שוב חברו המוסקהנאים עם "פה לאוזן", ובימים אלה הם שולחים סרטונים אישיים לאושיות אינטרנט ותרבות שונות (אם אתם כאלה ולא קיבלתם - נגרות זה מקצוע מאוד מספק), כדי לקדם את האלבום עצמו. הפורמט של הסרטונים הפעם: פרסומת לדיסק של "לא כוחות" שמגיע עם שקית זרע תוצרת כהנא ומוסקט. הוראות שימוש: ניחשתם כבר. התוצאות: הגולש שקיבל את הסרטון ייצור לעצמו תינוק "לא כוחות" משלו. בשלב הזה של הסרטון מופיעות תמונות של הגולש (הלקוחות מהפייסבוק האישי שלו) כשהוא משתובב עם התינוק בכיף שלו. הדיסק עצמו, בשלב הזה, נמצא בכלל בפח.

סרטון לדוגמא שקיבלה הח"מ:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"ככה זה, בהתחלה פנינו לגולשים אישית, אחר כך הלכנו צעד קדימה והשתמשנו בתמונה אישית, שזה עוד רמה של אינטימיות - ובשלב השלישי, אנחנו כבר עושים ביחד ילדים", מספר כהנא בשיחה לוואלה!טק, "זה השלב הכי אינטימי מכולם".
למה דווקא פנייה אישית לאנשים?
"רצינו לגשת לאנשים בצורה בלתי אמצעית, כשהכותרת העיקרית היא 'הכול אישי', בניגוד למה שתמיד אומרים לך, 'זה לא אישי'. כאן הכול אישי".
איך החלטתם למי לשלוח סרטון אישי?
"בסינגל הראשון הרכבנו קבוצה של 100 אנשים לגמרי אקראיים, לא אנשים מהאיי-ליסט, גם כאלה שיש להם 30-40 חברים. רצינו שזה כאילו ייפול עליך כמו פסנתר, שתהיה תחושה של 'וואט דה פאק', שתוביל ל'אוי מיי גוד'. בסינגל השלישי, בגלל שזה הסיבוב הסופי, יש הכול מכול: גם אספסוף וגם אגו מניאקים, אנשים עם יד על הברז או כווייה מהברז".
באמת מוזר לקבל סרטון שיודע עליך כל כך הרבה דברים אישיים.
"המידע בפייסבוק כל כך נגיש, ואנשים שוכחים כמה הוא אינסופי וכמה אתה חושף את עצמך ברשת. האמתלה של הפרויקט היא לקדם משהו, אבל האמת שזה פשוט נורא כיף. הנושא הזה באמת משעשע ומעניין, אפשר עוד להגיע עם זה להרבה מקומות".
גם בפרויקט הבא תעשו פניות אישיות?
"רגע רגע, רק עכשיו עשינו תינוק ביחד. נתמודד עם דיכאון שאחרי לידה ואז נראה".

"הי, פליז תצפה בתכנית שלנו"

זו לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה פה. לפני חמש שנים, אם אתם זוכרים, בקמפיין לסדרת המערכונים "מקום לדאגה" שלחו היוצרים - ימי ויסלר, מעיין בלום ועודד סמו, יחד עם שחקן הסדרה דביר בנדק - סרטוני יוטיוב אישיים לבלוגרים ישראליים שונים. בכל סרטון כזה נראו היוצרים כשהם פונים במבוכה לבלוגר, מנסים להתיידד איתו על ידי אזכור פרטים אישיים שלו ומתחננים שיצפה בעונה החדשה של הסדרה ויספר עליה לקוראים שלו. שנה אחר כך העתיק מהם קמפיין הענק של "אולד ספייס" ללא בושה את הגימיק ויצר סדרה של סרטונים שעונים לשאלות הגולשים. אם הגימיק יחזור על עצמו שוב, בקרוב נקהה גם ליח"צ מהסוג הזה, אבל בינתיים - אנחנו נהנים. ומצפים לתינוקי.

חברי "מקום לדאגה" פונים לבלוגר גיא חג'ג':

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully