וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הישראלי שיכניס אותך להריון

חיישן לבדיקת פוריות, ראפר חרדי, סופר מפורסם וחוברת קומיקס: ארבעה פרויקטים מקומיים בארבעה אתרים שונים ברשת מחפשים את המימון שלכם. ספיישל ישראלי

Temp Drop הוא מכשיר לבדיקת פוריות המיועד לזהות את הימים בעלי הסיכוי הגבוה ביותר להכנס בהם להריון. זהו סנסור המודד טמפרטורה בזאלית של הגוף ומעבד הנתונים בצורה מדוייקת, תוך שליחתם לטאבלט או לסמארטפון.

כמו בכל סרטון מימון ישראלי יש כאן את המבטא שאתם מכירים מהבית, אבל לזכותם ייאמר שהם הרימו פרוטוטייפ למוצר שכבר נראה טוב מאד. גם הסרטון מושקע ומודע למתחרים שלהם בשוק - ישנן המון אפליקציות ודגאדג'טים סביב עולמות ההריון והלידה.

הייתי מוציא את הקלישאה ההוליוודית של היזם, מיכאל ורדי, עומד מעל אחד המתכנתים מצביע על המסך ונותן אינפוט מעניין, אבל בעולם שבו טכנולוגיה לבישה היא משהו שמדברים עליו חזק הרגע שהשחקנית שמה את המכשיר מתחת לבית שחי והולכת לישון מפתיע לטובה.

הם מבקשים לגייס 100,000$. מדובר בקמפיין גמיש כך שהם יקבלו כל מה שתיתנו להם גם אם לא יעמדו ביעד. כרגע נראה שהם רחוקים.

הפטיש העברי

מי שכבר הגיע למימון מלא ובכלל אין לו מבטא בעברית הוא משה פרידמן, הראפר החרדי שרוצה לשנות את העולם עם המוזיקה והליריקס שלו. הוא דורש יחסית מעט כסף: 5,000$ צנועים עבור הפקת אלבום היפ-הופ, והוא במקור הגיע מניו יורק לירושלים ולכן מדבר באנגלית.

אי אפשר לכתוב טור על הצלחת מימון אלבום בלי להזכיר את הפרויקט של דיויד ברוזה מ-2011 שגרף מעל 65,000$, סכום שנראה ריאלי יותר עבור תהליך יצירה מוזיקלית והפצתה. אבל חייבים לתת קרדיט לפרידמן - 100 אנשים שמו כסף עבורו כבר עכשיו והשילוב של ראפ והעולם החרדי נשמע בעל פוטנציאל.

לכל פרויקט מימון יש מערכת תגמולים בסדר עולה אותם מקבל הגולש בהתאם לסכום אותו תרם. ההצעה של פרידמן מתחילה סטנדרטית עם הזמנה מראש של האלבום או פתק תודה בחרוזים, אבל זה מסלים מהר לכיוון שיעור קבלה אישי ותמורת עוד קצת כסף אתם מקבלים הזמנה לארוחת שבת. בפחות ממאה דולר תפגשו את כל המשפחה. לשם השוואה, כדי לפגוש את ברוזה הייתם צריכים לשים אלפי דולרים. אי אפשר להפסיד עם הגישה הזו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפרויקט שאף רשימה לא שלמה בלעדיו

אפרופו טורים על מימון המוני מצליחים מישראל שאי אפשר שלא להזכיר, אז כולם זוכרים את הסיפור של עוזי וייל והרומן חמישה חלומות שאסף מעל 130 אלף שקל. אז הנה ספר ישראלי אחר שמאכיל אותו אבק. לפחות מבחינת הסכום הנצבר, וייל הגיע להרבה יותר תומכים.

הרשימה - הספר היא פרויקט של השחקן, עיתונאי, שדר והסופר יובל אברמוביץ' שאתם אולי זוכרים מתוכניות לילדים כמו השמינייה או השיר שלנו. למרות שאברמוביץ' מצהיר שהוא לא קואצ'ר בהחלט עולה מהפרויקט ארומה של העצמה עצמית. לאו דווקא דבר רע.

הרשימה אם אני מבין נכון היא גלגולו של אתר שכבר לבש צורה חדשה בסדנאות שבהן מכינים רשימה שמסייעת בעמידה ביעדים בחיים. נראה שהוא הספיק לצבור קהילה קטנה שבאה איתו. כעת מבקש אברמוביץ' 86,000 ש"ח כדי לרכז את עקרונות הרשימה בספר ושחרורו בהוצאה עצמית.

מעל 220 אלף ש"ח כבר נצברו, כולל סולד אאוט של הטבה הכוללת ארוחה אישית עם יוצר הפרויקט. מדובר בהצלחה היסטרית. מרשים.

מכה קטנה בכנף של אחותך

הבור של שרמן - גליון 3 הוא מימון חוברת קומיקס שלשישית מתוך שמונה שמצייר גיא פוגל. התיאור שלו את עצמו שווה לבד את הכסף שלכם: "מאייר קומיקס ומעצב דיגיטל בוגר בצלאל. בן 28, מחוסר בעלי חיים (לצערי), מכור לסדרות טובות מדי, סרטים גרועים מדי, ומאמין בקומיקס ישראלי. כן, אני אחד מאלה. נ.ב. לא רצוי להתווכח איתי על משחקי הכס".

רוב יוצרי הקומיקס שאני מכיר בישראל לא מתפרנסים מי יודע כמה, בטח לא עבור העובדה הקשה שביצירת חוברת. פוגל מבקש 10,000 ש"ח עבור העבודה שלו ובה ג'ובני'ק עצלן שאיבד את הזכרון פותר תעלומה בקרייה.

בינתיים הוא עוד לא הגיע לעשרים אחוז מימון אבל אם למצוא נקודת אור בשבילו זו הסטטיסטיקה המעולה של אתרheadstart הישראלי בפרויקטים של קומיקס: עד היום 3 מתוך 3 הגיעו למימון מלא. אינשאללה יהיה הרביעי.


עוד כתבות על מימון ההמון:
הטור הקודם בו נכתב על מיני מוזיאון ומוזיקה מחצילים
ניל יאנג מגיע לקיקסטארטר
ראיון עם הישראלים שהם הסוס המנצח של קיקסטארטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully