וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: נערה רצחה את חברתה הטובה בגלל תמונה בפייסבוק

TECH

2.4.2014 / 11:12

ארנדי גוטיירז בת ה-16 זעמה כשחברתה העלתה לפייסבוק תמונה חושפנית שלה. "לא תישארי בחיים עד סוף השנה", כתבה לה בטוויטר. היא דקרה אותה 65 פעם - והופיעה ללווייה כרגיל

תמונת פייסבוק של אנל באייז. פייסבוק, צילום מסך
מימין: באייז, הנרצחת. משמאל: גוטיירז, הרוצחת/צילום מסך, פייסבוק

מכירים את זה שמישהו מעלה תמונה שלכם לפייסבוק בלי רשות? ארנדי אליזבת' גוטיירז בת ה-16 ממקסיקו פשוט רתחה כשגילתה שחברתה הטובה, אנל באייז, העלתה לפייסבוק תמונה חושפנית של שתיהן - ללא רשותה. בסיומה של מריבת רשת בין השתיים בנושא, כתבה לה גוטיירז בטוויטר: "את לא תישארי בחיים עד סוף השנה", כך מדווח אתר המטרו.

באייז חשבה שמדובר בסתם משהו שאומרים מתוך כעס, ולא תיארה לעצמה עד כמה חברתה הייתה רצינית בעניין: בפעם הבאה שהוזמנה גוטיירז לביתה של באייז, היא הודיעה שהיא הולכת רגע לשירותים, נכנסה למטבח, מצאה סכין - ודקרה את באייז 65 פעם עד שמתה.

גוטיירז נמלטה מהמקום, ומאוחר יותר העמידה פני אבלה יחד עם כל חבריה כשנודע להם על מות באייז - ואפילו השתתפה בלווייה שלה. אך היא השאירה יותר מדי עקבות והמשטרה איתרה אותה - ועצרה אותה במהלך הלווייה עצמה.

והנה תמונה מעמוד הפייסבוק של באייז (מימין), בו היא מצולמת מחובקת עם הרוצחת שלה לעתיד גוטיירז. מתחת לתמונה כתבה באייז לחברתה: "אני אוהבת אותך [...] כמו אחותי. תודה על אותם רגעים של טירוף וצחוק שאת נותנת לי".

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully