וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנסים להפסיק לעשן? כנסו לטוויטר

מחקר קובע שקל יותר להפסיק לעשן דרך טוויטר, תקלה באייפון 5 מאלצת את אפל לאסוף את המכשירים בחזרה, והאם זה סופו של גוגל+?

סופו של גוגל+?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טלטלה בגוגל: עזיבתו של מנהל גוגל+ את החברה מסעירה את הרשת ומציפה את השאלה האם זהו תחילת הסוף עבור הרשת החברתית שלא ממש הצליחה לאיים על מעמדה של פייסבוק, בלשון המעטה. בעקבות עזיבת ויק גאנדוטרה, הכתירו בטק-קראנץ' את גוגל+ כ"מת מהלך", ונטען בדיווח כי גוגל+ עומדת להפסיק להיחשב כמוצר ולהפוך לפלטפורמה בלבד (טענה שהוכחשה על-ידי דובר גוגל), בעוד צוותים שונים בה צפויים להתפצל ממנה.

טוויטר מסייע להפסקת עישון

סיגריות. ShutterStock
סיגריות/ShutterStock

מחקר חדש שנערך באוניברסיטת קליפורניה בודק אם הקמת קבוצות תמיכה בטוויטר מסייעת בהפסקת עישון. התשובה? כנראה שכן: מתוך 280 משתתפים במחקר, כמות האנשים שמשתתפים בקבוצות תמיכה בטוויטר ודיווחו שהפסיקו לעשן - כפולה מכמות האנשים שהשתתפו בקבוצות תמיכה מחוץ לטוויטר והפסיקו לעשן. כך דווח ב-PCWorld. המשתתפים בקבוצות הפרטיות ברשת המיקרו-בלוגינג, שצייצו הודעות עידוד ותמיכה, קיבלו מדבקות ניקוטין למשך שמונה שבועות, כמו אלה בקבוצות שמחוץ לטוויטר. בכל קבוצת טוויטר היו כ-20 משתתפים, וכ-1,000 ציוצים נשלחו במסגרת הניסוי, לפי הדיווח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

נו הולו פור יו

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

הולו מערימה קשיים על משתמשים בשירות מחוץ לארה"ב: החברה החלה לחסום צפייה בתכנים באמצעות VPN אמריקאי, דבר שנעשה על-ידי גולשים שמנועים לגשת אל ספריית הווידאו שלה בשל מגבלת זכויות יוצרים. לפי הדיווח ב-TorrentFreak, השיטה שבה נוקטת הולו היא חסימת כתובות IP של ספקיות ה-VPN העיקריות הפועלות כיום, ומי שיתחבר דרכן לאתר יקבל הודעת דחייה ולא יוכל לגשת לתכנים.

תקלה באייפון, אפל אוספת מכשירים בחזרה

אייפון 5. AP
אייפון 5/AP

אפל יצאה בתכנית של איסוף מכשירי אייפון 5 ותיקון כפתור הכיבוי במכשירים בעייתיים. הסיבה לכך היא תקלה שנתגלתה בחלק מהמכשירים, במסגרתה מנגנון ה"שינה" וה"התעוררות" של המכשיר בעודו פועל אינו עובד לחלוטין או לסירוגין. לקוחות אפל מתבקשים להזין את המספר הסיריאלי של המכשיר שלהם באתר התוכנית כדי לבדוק אם הם יכולים להשתתף בה. לפי אפל, התוכנית זמינה בארה"ב וקנדה החל מה-25 באפריל, ותהיה זמינה במדינות אחרות מה-2 במאי. ניתן להחזיר את המכשירים דרך חנויות וספקים הכלולים ברשימה שלה (כרגע נכללים בה רק ספקים בתחומי ארה"ב) או באמצעות שליחה בדואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully