וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

250 אייקונים חדשים לאימוג'י

וגם: סין חושפת 300 פטנטים של מיקרוסופט, אמזון חצתה את 240 אלף האפליקציות שלה והאם איומים בפייסבוק הם עילה למאסר? חדשות הטק

אייקונים חדשים באימוג'י

אייקונים חדשים של אימוג'י. unicode-inc.blogspot.co.il, אתר רשמי
טיזר מתוך האתר של יוניקוד, unicode-inc.blogspot.co.il/אתר רשמי, unicode-inc.blogspot.co.il

קונסורציום היוניקוד, האחראי לפיתוח תקן היוניקוד שמאגד מערכות תווים וכתב, הכריז על הוספת אייקונים חדשים מסוג אימוג'י. 250 סמלים חדשים, בהם של אצבע משולשת, יתווספו במסגרת עדכון חדש.

לרשימת האימוג'ים המלאה

סין חושפת פטנטים של מיקרוסופט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
300 פטנים נחשפו. מיקרוסופט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממשלת סין חשפה רשימה של מעל 300 פטנטים מוגנים של מיקרוסופט, כאשר 127 מתוכם הם כאלה שהופרו על-ידי מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל – כך דיווח האתר Ars Technica. מקור רשימה זו, שנשמרה עד כה בסודיות, הוא ככל הנראה בביקורת הגבלים עסקיים שערכה ממשלת סין בעקבות עסקת נוקיה-מיקרוסופט, במהלכה דיווחה מיקרוסופט על פטנטים שהיא מחזיקה בזכויות עבורם והינם חיוניים למכשירי אנדרואיד, ציינו בדיווח. אנליסט מחברת האחזקות Nomura פירסם בנובמבר הערכה לפיה הסכמי הרישוי של מיקרוסופט על שימושים בפטנטים שלה במערכת האנדרואיד מניבים לה רווח של כמעט 2 מיליארד דולר בשנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

240 אלף אפליקציות לאמזון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל טוב. אמזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמזון, שעומדת להשיק סמארטפון תלת מימד השבוע, הכריזה כי חצתה את 240 אלף האפליקציות בחנות שלה, ואלה זמינות בכמעט 200 מדינות.

שקיפות בוויקיפדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חובה לחשוף מתי הערך הוא בתשלום. ויקיפדיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ויקיפדיה החלה לחייב חשיפה רבה יותר של הגורמים הקשורים אליה ולפרסום ערכים, במטרה להיאבק שתופעת הערכים הממומנים ולהגביר שקיפות. שינוי חדש בתנאי השימוש של קרן ויקימדיה מחייב עורכים לחשוף מתי משלמים להם עבור עריכה ולהצהיר על עיסוקם זה.

בקרוב: מגבלות תחבורתיות על אפליקציות ניווט?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסוכנות ומסיחות דעת. אפליקציית WAZE/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוק התחבורה החדש שמציע ממשל אובמה צפוי לאפשר לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בארה"ב (NHTSA), הכפופה למשרד התחבורה האמריקאי, להחיל מגבלות על אפליקציות ניווט כמו ווייז וגוגל מפות ולדרוש ביצוע שינויים מסוימים במקרה שפונקציות בהן ייתפשו כמסוכנות ומסיחות דעת. לפי הדיווח ב"ניו יורק טיימס", בקרב חברות טכנולוגיה נשמעה התנגדות לחוק בטענה שהוא אינו פרקטי ובלתי אפשרי לאכיפה.

איומים בפייסבוק - עילה למאסר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב נדע. פייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית המשפט העליון בארה"ב יכריע בקרוב האם איומים שנשלחו בפייסבוק יכולים להוות עילה למאסר. זאת בהתייחסות למקרה של אדם מפנסילבניה שאיים בפייסבוק כי ירצח את אשתו לשעבר, נדון ב-2010 למאסר וטען כי לא התכוון לממש את איומיו. לפי אתר re/code , שופטי העליון ידונו במקרה במהלך הסתיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully