וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעל סמסונג נשדד: מוצרים בשווי 36 מיליון דולר נגנבו

וגם: יוטיוב מגיעה ל- 300 אלף שעות צפייה ביום, והחברות הגדולות יוצרות יחד סטדרט משותף לבית החכם. חדשות הטק

סמסונג, אינטל דל מתאמות ביניהן את הבית החכם

בית חכם. ShutterStock
בית חכם/ShutterStock

סמסונג, אינטל ודל הודיעו כי הן חוברות יחד כדי ליצור סטנדרט משותף לתקשורת בין מכשירי בית חכם. מטרת המהלך היא ליצור תאימות שתאפשר למכשירים של יצרניות שונות לעבוד יחד. שותפות בין חברות בתחום הבית החכם כבר קיימת ב-AllSeen Alliance כבר קיימת, אך מנהל באינטל הסביר בראיון לסוכנות רויטרס הקמת הקונסורציום החדש תאפשר טיפול בסוגיות שונות, כמו בעיות אבטחה, שאינן מטופלות כראוי על-ידי הקבוצה השנייה.

300 מיליון שעות צפייה ביוטיוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירות היוטיוב של גוגל רושם כעת נתון של כמעט 300 מיליון שעות צפייה ביום, מדווח הבלוג 9to5Google על בסיס כתבה של The Information. לפי הדיווח, מדובר בתוצאות מאכזבות עבור גוגל, שהציבה ב-2012 (אז עמדה על כ-100 מיליון שעות צפייה יומיות) יעד של כמיליארד שעות ביום עד 2016.

גוגל עצמה מדווחת כיום באתר יוטיוב על 6 מיליארד שעות צפייה חודשיות מדי חודש. עוד דווח כי יוטיוב סיפק לגוגל הכנסות בשווי 3.5 מיליארד דולר ב-2013, נתון שגוגל נמנעת מלחשוף באופן רשמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שוד ענק במפעל סמסונג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך שוד באחד מהמפעלים הראשיים של סמסונג בברזיל, נגנב ציוד שכלל גאדג'טים של יצרנית האלקטרוניקה בשווי מוערך בכ-36 מיליון דולר. לפי הדיווח באתר ZDNet, כ-20 חמושים פלשו למפעל באמצעות התחזות לאנשי צוות במהלך משמרת לילה. אלה החזיקו בכמה מהעובדים כבני ערובה אך לא נקטו באלימות כלפיהם, ורובם המשיכו לעבוד תוך שהסוללות הוצאו מהמכשירים הניידים שלהם כדי למנוע מהם להתקשר למשטרה.

צוקרברג: "אינטרנט צריך להיות נגיש לכולם"

עסקת ענק: פייסבוק רוכשת את ווטסאפ ב-19 מיליארד דולר. רויטרס
צוקרברג/רויטרס

"אינטרנט בסיסי צריך להיות אוניברסלי, כמו 911" (השירות הטלפוני לעזרה ראשונה בארה"ב וקנדה), כך קובע מייסד פייסבוק מארק צוקרברג. במאמר שכתב ל"וול סטריט ג'ורנל", אמר צוקרברג כי "כל אחד יכול לחייג 911 כדי לקבל טיפול רפואי ולדווח על פשע, גם אם אינך משלם על חבילת תקשורת. בעתיד, לכולם צריכה להיות גישה לשירותי אינטרנט בסיסיים גם אם לא רכשו חבילת גלישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully