וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר אקספרס

בחוץ מלחמה, אבל באינטרנט אנשים עדיין מחפשים לעצמם אושר. פרויקט מיוחד שולח גולשים לנסות לאהוב את החיים קצת יותר במשך 100 ימים רצופים

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

האם תוכלו להיות מאושרים ל-100 ימים ברציפות?

אושר אמיתי הוא דבר שקשה להשיג. אנשים רבים טועים לחשוב שאושר הוא מצב מתמשך, ומוצאים עצמם מתוסכלים מכך שהוא בא רק לעיתים רחוקות, באירועים מיוחדים. אבל אנשים מאושרים באמת, יגיד לכם כל רוחניסט מתחיל, הם אלו שהצליחו למצוא אושר בדברים הקטנים: ארוחה טעימה, או נמנום אחר הצהריים טוב. אך הבעיות הגדולות של חיי היומיום מצליחות לקלקל את ההתרגשויות האלה לרובנו, בתוך לוח הזמנים העמוס של החיים המודרניים בלתי אפשרי ליהנות מהרגעים הקטנים. בטח ובטח שבתקופות לחוצות ומפחידות של מלחמה.

הפרויקט "100 ימים של אושר" מציע לגולשים אתגר מעניין: להיות מאושרים למשך 100 ימים. על המצטרפים לקחת על עצמם את המשימה לחוות בכל יום לפחות רגע אחד שיעשה אותם מאושרים - בין אם זה צפייה בפרק של סדרה אהובה או הצעת נישואים - ואת הרגע הזה לתעד בתמונה. את התמונה עליהם לשתף ברשת, וכך לעשות במשך 100 ימים רצופים. בלי לחפף.

יוצר האתגר, דמיטרי גולבינצ'י השוויצרי, מסביר באתר הרשמי שלא מדובר בתחרות של עושר, או בהשוואה כללית בכלל. האתגר הוא שלך עם עצמך. למעשה, אנשים שהופכים את האתגר לתחרות הצלחה נכשלים בו באופן טכני. דמיטרי היה הראשון לקחת על עצמו את האתגר, ולדבריו הופתע לגלות כיצד הטלפון שלו מתמלא במהירות בתמונות מאושרות.

71% מהאנשים שניסו את האתגר, לטענתם, כשלו מכיוון ולא מצאו זמן ליהנות מהדברים הקטנים. אך הצלחה באתגר הזה הוא גשר לאושר בלתי נגמר - כזה שמחזיק לאורך זמן. לא מדובר בתחרות או בפרסומת, אלא רק בפרויקט שכל מטרותיו היא לגרום לאנשים לחיות באושר עם עצמם. מאז שעלה האתר בדצמבר האחרון, מאות אלפי גולשים כבר הצטרפו, ביניהם אף כמה מפורסמים כמו השחקנית איימי רוסום. בחודשיים האחרונים מתפשט הפרויקט גם לרשת הישראלית, ואפשר לראות גולשים רבים דוברי עברית מתייגים עצמם לתוכו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

אז איך עושים את זה? בחרו את המדיה שבה תרצו לפרסם את תמונות האושר שלכם (פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, ניתן גם לשלוח לאתר באופן פרטי) ובכל יום פרסמו תמונה אחרת שעשתה אתכם למאושרים. תייגו את התמונות תחת האשטאג #100happydays , ציינו תחת כל תמונה באיזה יום-אושר מתחת 100 ימי הפרויקט היא צולמה, ואל תבריזו, לא משנה כמה החיים יקשו עליכם. חושבים שתוכלו להצליח?

מתוך פרויקט "100 ימים של אושר". טוויטר, צילום מסך
מתוך פרויקט "100 ימים של אושר"/צילום מסך, טוויטר
מתוך פרויקט "100 ימים של אושר" באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
מתוך פרויקט "100 ימים של אושר" באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם
מתוך פרויקט "100 ימים של אושר" באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
מתוך פרויקט "100 ימים של אושר" באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully