וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מה קורה כשאנשים זרים מפשיטים זה את זה?

סרטון שכבש את יוטיוב בדק כיצד מגיבים אנשים שהתקשו להכנס לחדר חשוך עם אדם זר, להפשיט אותו ולהכנס יחד למיטה. התוצאה: מבוכה, רגעים חושניים וזוג שנראה שמתכוון להמשיך בניסוי בבית

צילום מסך

זוכרים את סרטון הנשיקות בין זרים שכבש את הרשת וצבר מיליוני צפיות? כעת החליטה הבמאית שיצרה אותו לקחת את הניסוי החברתי הזה צעד אחד קדימה ולהפוך אותו לנועז הרבה יותר. לפני כארבעה חודשים הבמאית טטיה פליאבה העלתה ליוטיוב סרטון קצר שיצרה, שמנציח בדיוק את הרגע שבו אנחנו חווים אינטימיות ראשונית עם מישהו באמצעות נשיקה. היא קיבצה 20 אנשים זרים (אף אחד מהם לא מכוער או קשיש, משום מה) שמעולם לא נפגשו לפני כן, חילקה אותם לזוגות של בן-בת, בת-בת או בן-בן, וביקשה מהם להתנשק. התוצאה: סרטון חמוד בשם First Kiss, שבסופו של דבר התגלה כפרסומת לחברת בגדים.

כעת מגיע השלב הבא: הסרטון UNDRESS ME – "הפשט אותי", שנעשה בשיתוף עם סדרת הטלוויזיה של רשת שואוטיים "הסקס של מאסטרס" שעוסקת בחייהם של חוקרי מיניות האדם מאסטרס וג'ונסון.

קמפיין ויראלי בו זרים מפשיטים זה את זה. יוטיוב, צילום מסך
המשתתפים התבקשו להפשיט זה את זה ולהיכנס יחד למיטה/צילום מסך, יוטיוב

בסרטון החדש, שעלה ליוטיוב בסוף השבוע, היא אספה אנשים זרים וביקשה מהם להפשיט זה את זה ולהיכנס יחד למיטה. לאן הם לוקחים את זה מכאן? הבמאית השאירה את השלב הבא להחלטת המשתתפים וההורמונים שלהם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קמפיין ויראלי בו זרים מפשיטים זה את זה. יוטיוב, צילום מסך
תגובות חמודות בסגנון "אלה התחתונים האהובים עלי"/צילום מסך, יוטיוב

בסרטון, שצבר כבר מעל לשלוש מיליון צפיות בשלושה ימים, ניתן לראות שלל תגובות של המשתתפים – החל מאי נוחות ומבוכה, דרך תגובות חמודות בסגנון "אלה התחתונים האהובים עלי" ועד זוג שנראה כי הוא מתכוון להמשיך יחד בניסוי אחרי שהמצלמות ייכבו.

קמפיין ויראלי בו זרים מפשיטים זה את זה. יוטיוב, צילום מסך
מה קורה במיטה? זה כבר תלוי במשתתפים/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully