וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרדמה ליד האייפון - ונשרף לה השד

TECH

25.8.2014 / 18:04

מגזין הסאן הבריטי מדווח כי דיון בקסטר בת ה-24 נרדמה לצד האייפון שלה, והתעוררה בבוקר עם כווייה עמוקה על שדה

מגזין הסאן: אישה נכוותה בחזה ממכשיר אייפון נטען. http://www.thesun.co.uk, אתר רשמי
דיון בקסטר, מתוך מגזין הסאן/אתר רשמי, http://www.thesun.co.uk

תופעת המכשירים המתחממים מכה שוב: אישה בריטית שישנה לצד האייפון הנטען שלה התעוררה בבוקר וגילתה שהוא שרף לה את השד, כך מדווח מגזין הסאן הבריטי תחת הכותרת "אייפון שרף חור בשד".

דיון בקסטר בת ה-24 מספרת כי היא נוהגת לישון בעירום, וכשנרדמה לצד מכשיר האייפון 4 הנטען שלה שלה הוא נצמד לעורה והחל להתחמם. כשהתעוררה גילתה כווייה חמורה באורך 12 ס"מ מעל השד, שנמשכה עד הפטמה. המכשיר עצמו רתח מחום והיא לא הצליחה אפילו לגעת בו.

דיון מיהרה לבית החולים, אך הפצע הספיק להזדהם. גם לאחר הטיפול נותרה במקום צלקת, שתישאר עמה כנראה לצמיתות, ויש חשש שבקסטר (שהיא גם אם צעירה) תתקשה להיניק. פניות של מגזין הסאן ומגזין הדיילי מייל לקבלת תגובה מחברת אפל לא נענו.

לפני כחצי שנה התפרסם סיפורה של תלמידת תיכון מארה"ב שהאייפון שלה עלה באש באמצע השיעור, כשהוא בכיס האחורי שלה. היא נכוותה בגבה ובירכה. גם אז אפל סירבה להגיב. במקרה של חברת סמסונג לפני שנה, כשגולש התריע על מכשיר גלקסי שעלה באש, החברה דווקא כן הגיבה - במכתב שמבקש ממנו להשתיק את הפרשה, מה שרק עורר את זעם הצרכנים עוד יותר.

בשנה האחרונה גברה ההתעסקות סביב התחממות מכשירים סלולריים, עם פרסומם של מקרים בהם ההתחממות הובילה לפיצוץ ולגרימת נזק גופני למשתמשים. אחת הסיבות להתחממות היא טעינת יתר - כפי שכנראה אירע במקרה של דיון בקסטר, ויצרני המכשירים ממליצים להיזהר מפני טעינה ממושכת ומשימוש במכשיר בזמן הטעינה.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully