וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכרזה של HTC הלילה: כל השמועות וההשערות

מה צפוי לנו באירוע של HTC הלילה? השמועות, ההשערות והתמונות שהודלפו - רק אל תצפו לשעון חכם, כי לא יהיה

HTC תערוך הערב את אירוע ה: "Double Exposure" שלה ב-23:00 שעון ישראל. החברה לא פרסמה עוד מידע בעניין, מעבר לתמונה שנראית כאילו הוא נערכה בפוטושופ שתיראה ישנה.

בשנה שעברה HTC ערכה אירוע באוקטובר שחשף את ה-One Max, פאבלט גדול במיוחד עם מסך בגודל 5.9 אינץ' FHD, סורק טביעות אצבע וסוללה נשלפת. כעת, לפי השמועות נראה ש-HTC מגבירה את התחרות בנושא המצלמות, והפעם היעד הוא להיכנס לטריטוריה של ה- GoProששולטת כמעט ללא עוררין בתחום המצלמות הניידות.

לפי האתר gforgames , החברה צפוייה להציג היום בערב מצלמה בצורת צינור ברזולוציה של 16 מגה-פיקסל ובזווית רחבה של 170 מעלות. HTC עצמה כבר קנתה דומיין בשם recamera והעלתה לשם סרטון טיזר.

הסרטון כולו מצולם בגוף ראשון, עם צילום מתחת למים והילוך איטי. ישנו קטע בסרטון בו הדמיות מכוונות את המצלמה, מה שמזכיר תזוזה של פריסקופ - והשמועות אכן סובבות סביב אופן הצילום הזה.

טיזר HTC. טוויטר, צילום מסך
הטיזר, מתוך עמוד הטוויטר של HTC/צילום מסך, טוויטר

נראה ש-HTC בעצמה לא התאפקה ושיחררה שלשום טיזר דרך הטוויטר הרשמי שלה (בתמונה למעלה). זהו קובץ GIF שמראה את מכשיר ה- HTC One M8, וכאשר הפריים משתנה נראה מכשיר נוסף דומה. בציוץ עצמו נכתב: "אל תסדרו את המסך, רק תתפקסו על התאריך". הדבר מסתדר עם שמועה חדשה שמדברת על מכשיר M8 נוסף עם מצלמת 13 מגה-פיקסל ונתונים זהים לקודמו, כך דווח ב– 9to5google. השם של ה-M8 המשודרג יהיה HTC M8 EYE, וההשערות הן שזווית שאליה משתנה ה-M8 תשנה את המכשיר, וכעת הוא גדול יותר בקצת. הדבר עולה בקנה אחד עם האירוע של שנה שעברה בו HTC הוסיפה פאבלט חדש לליין שלה באוקטובר. חשוב לציין שבניגוד ל-EYE שהוא M8 באותו גדול עם מצלמה אחורית משודרגת לא דלפו שמועות נוספות, או חומרה, על פאבלט M8 שיראה אותו דבר.

הדלפה נוספת שאולי קשורה לאירוע באה מהאתר הרוסי htcfamily.ru, שמתמחה גם כן ב-HTC. באתר הדולפו תמונות של המכשיר ונרשם שדווקא צפוי להיות עידכון של סדרת ה-Desire עם מכשיר נוסף בשם Desire EYE. המכשיר יכלול מסך בגדול 5.2 אינץ' HD, מעבד סנאפדראגון 801 במהירות 2.3 ג'יגה-הרץ, 2 ג'יגה-בייט זיכרון פנימי RAM, 32 ג'יגה-בייט זיכרון לאחסון פנימי, מצלמה אחורית וגם קידמת של 13 מגה-פיקסל (לסלפיז ב-FHD) ובטרייה ניתקת של 2,400 מילי-אמפר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הודלפו תמונות של מכשיר HTC  החדש. htcfamily.ru, אתר רשמי
כך ייראה המכשיר החדש? מתוך האתר htcfamily/אתר רשמי, htcfamily.ru

אתר נוסף שמצטרף לשמועות הוא האתר ההודי Zauba
המספק מידע שנכנס ויוצא מהודו, ומכיל פרטים על שני הדגמים, ה-M8 EYE, וה-Desire EYE.

HTC לא צפוייה להכריז על שעון או על פריט לביש אחר באירוע. "ראינו הרבה פרטי לבוש (חכמים) מגיעים לשוק", אמר דרו בומפורד, ראש HTC Creative Labs team, "אין כרגע סיבה ללבוש אחד כל יום. כשניכנס לשוק עם המוצר שלנו, נרצה שלמוצר תהיה נקודת מבט חזקה וסיבה משכנעת לשים אותו על הזרוע", כך נמסר לאתר Recode. כך שמי שבנה על שעון של החברה הקוריאנית, יצטרך להמשיך להמתין.

  • עוד באותו נושא:
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully