וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה היטלר עושה בטינדר?

TECH

12.10.2014 / 14:57

הוא מסתובב באפליקציית ההכרויות, מצ'וטט עם בחורות ותוהה למה לא שוכחים לו את השמדת העם היהודי: גולש שמתחזה להיטלר הצטרף לטינדר

אדולף היטלר, אולימפיאדת 1936. GettyImages
אדולף היטלר, אולימפיאדת 1936/GettyImages

מה היטלר עושה בטינדר? מה שכולם עושים, כנראה. לאפליקציית ההיכרויות והסטוצים נוסף לאחרונה משתמש חדש בן 22 המכנה את עצמו "אדולף היטלר", כך מדווח מגזין הדיילי מירור. היטלר הצעיר מתאר את עצמו כ"אנוכי, חסר סבלנות וחסר ביטחון בגלל האשך היחיד שלו", ומסכם את עצמו בתור "הפתרון הסופי לבדידות שלך".

הפרופיל הוא פרופיל-בדיחה, כמובן, וגם הגולשות שפנו אליו - ופנו אליו לא מעט, מסתבר - נענו בשלל בדיחות-שואה מצד המשתמש המוזר, לצד בדיחות על מוסולני ומשחקי מילים בנושא מלחמת העולם השנייה. באחד הצ'טים הוא כתב: "את ממש מבאסת עם היחס שלך לקטע של השמדת היהודים, אמריקה! תלמדי לסלוח!"

זו לא הפעם הראשונה שהדיקטטור המפורסם מככב כבדיחת רשת - כבר היה לנו קומיקס הרשת הפופולרי "היפסטר היטלר", סרטוני ה"היטלר מתעצבן" שמוסיפים כתוביות מפוברקות לסצנה מתוך הסרט "הנפילה", שיגעון החתולים שדומים להיטלר ועוד. ועוד לפני עידן האינטרנט, דמותו של היטלר בלטה בתרבות הפופולרית - מהפארודיה של צ'רלי צ'פלין ב"הדיקטטור" ועד סצנת הנאום של מיסטר פיט ב"סיינפלד". אלא שעכשיו, מתברר, הגולשים לא רק צוחקים על הדמות האיקונית הזו אלא גם מפיחים בה רוח חיים - היא מצ'וטטת עם גולשים בטינדר ומחפשת בחורות. מה יהיה הצעד הבא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully