וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה צפוי להיות בהשקת האייפדים של אפל בחמישי הקרוב?

וגם - עוד הדלפות על מכשיר הנקסוס החדש, שמועות על מכשיר גלקסי חדש, ולמה מיקרוסופט מקדמת את השעון של גוגל? חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפל שלחה ההזמנות לאירוע האייפדים והמק שלה ב-16 לחודש. הצפי הוא לאייפד דור 6 וריענון ליין המקים שלה. כמו כן באירוע צפוייה לצאת מהבטא גם גרסת מערכות ההפעלה למק, OSX בשם יוסמטי.

באירוע שיתקיים ביום ה', וישודר (בתקווה ללא תקלות) לכל מכשירי ה-iOS והמק ולאפל TV, צפוי להיות מוכרז האייפד החדש, המכונה אייפד אייר 2 כרגע. האייפד צפוי להגיע עם רזולוציה משופרת ומעבד חזק ועוצמתי יותר אפילו מהאייפונים החדשים בשם A8X.

בהזמנה אפל מציינת ש"עבר ממש הרבה זמן", באנגלית למילה Long שמתייחס לזמן שעבר, ישנה משמעות אולי שמדברת על אייפד חדש גדול יותר, או על ליין ה-iMac שצפוי להיות דק יותר מבעבר.

גוגל לא מתאפקת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילומסך של תמונת מכשיר נקסוס חדש שדלפה לרשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד הדלפות של הנקסוס 6 והנקסוס 9. האם הנקסוס 6 יכיל מסך 6 אינץ'? הדבר לא בלתי סביר. אתמול עבר ב-FCC מכשיר של מוטורולה עם מסך בגודל 6 אינץ' כך מדווח האתר Engadget. דווחו כבר לא מעט הדלפות על מכשיר הנקסוס הבא. שם קוד: שאמו, וגודל המסך שלו הסתבר להיות דווקא 5.92 אינץ' עם רזולוציית QHD שנראה קצת יותר גדול מה-G3.

האם המכשיר בעל מסך ה-6 אינץ' שעבר ב-FCC אתמול הוא הנקסוס 6? כאשר גוגל מכוונת את האירוע שלה לקראת אמצע אוקטובר, לא מוגזם לחשוב שהמכשיר הנ"ל הוא הנקסוס. למכשיר שעבר ב-FCC ישנו גם תמיכה בתדרים של רשתות AT&T ו-T-Mobile האמריקאיות העובדות בשיטת ה-GSM. צפויה להיות גם גרסא לרשתות CDMA, אך דגמים כאלו לרוב מוכרזים לאחר מכן.

עוד על ה"שאמו", התגלתה בדיקת ביצועים אצל האתר Geekbench שמראה מכשיר בשם motorola shamu שרץ על גרסת Android L עם מעבד קוואלקום מרובע-ליבות בתדר 2.65 ג'יגה-הרץ. ברור כבר שמוטורולה היא היצרנית שנבחרה להוביל את ליין הנקסוס בטלפונים, לכן אין זה בלתי סביר שהמכשיר בעל הנתונים המרשימים הוא אכן הנקסוס 6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מה עם ליין הטאבלטים?

הודלפו תמונות של הנקסוס 9. www.androidpolice.com, אתר רשמי
נקסוס 9 של HTC/אתר רשמי, www.androidpolice.com

חשבון הטוויטר upleaks צייץ השבוע תמונה של מה שנראה כמו הנקסוס 9 של HTC. הטאבלט החדש צפוי להיות מוכרז ביחד עם הנקסוס 6 וגרסת אנדרואיד L החדשה יתכן אפילו יום לפני ההכרזה של אפל.

התמונה עולה בקנה אחד עם השמועות של מכשיר שיחס רזולוציית המסך שלו היא 4:3. עוד נתונים שכבר סופקו לאתר androidpolice מראים שהטאבלט החדש יכיל מסך בגדול 8.9 אינץ' ברזולוציה של 1440*2048 עם-281 PPI, מעבד של Nvidia Tegra K1 בארכיטקטורה של 64 ביט, 2 ג'יגה-בייט של RAM, 16 או 32 זיכרון פנימי, מצלמה אחורית עם 8 מגה-פיקסל וקדמית עם 3 ורמקולים קדמיים.

המכשיר יהיה מורכב כולו מאלומיניום, כמו שאר המכשירים של HTC והוא צפוי להתמודד מול המתחרות בתחום הטאבלטים הגדולים יותר (לא בתחום המיני). בשנים שעברו גוגל לא קיימה אירוע מיוחד לטלפונים מסדרת נקסוס שלה אלא העדיפה לפרסם הכל באתר היעודי שלה ולתת לחלק מהאתרים הטכנולוגיה הגדולים את המכשיר להתרשמות.

סמסונג גם רוצה להשיק מכשיר נוסף השנה

הודלפו תמונות של גלקסי A5. sammobile.com, אתר רשמי
הודלפו תמונות של גלקסי A5/אתר רשמי, sammobile.com

לפי האתר sammobile, סמסונג צפוייה להשיק מכשיר גלקסי נוסף בנובמבר. המכשיר המדובר, לפי התמונות, עתיד להיות ההמשך לסדרת האלפא שמציגה גלקסי עם מעטפת מתכתית מסביב.

המכשיר נקרא כרגע 5A ומכיל מסך בגודל 5 אינץ' סופר AMOLED, מעבד סנאפדארגון 400, 16 ג'יגה-בייט זיכרון פנימי, מצלמה אחורית עם 13 מגה-פיקסל ובטרייה של 2330 מילי-אמפר. המכשיר יכיל אפשרות לשני כרטיסי סים, פיצ'ר שמדבר יותר לשווקים אסייתיים וצפוי לעלות בין 400-450 דולרים.

עוד מכשירים של סמסונג שהופיעו בדיווח הם מכשירי ה – A3 וה-7A. מכשיר ה-5A וה-7A צפויים להכיל מסכי HD, מכשיר ה-7A עלול להכיל מסך בגדול 5.5 אינץ' ובסין המכשיר יקבל מסך משופר ברזולוציית FHD. לא נמסרו פרטים נוספים על מכשיר ה-3A לעת עתה.

מיקרוסופט מפרגנת לשעון של גוגל

במהלך פחות אופייני, שיחררה מיקרוסופט גרסת בטא למקלדת מיוחדת למערכת ה-Android Wear. נכון, זה נשמע קצת כמו בדיחה, שחברה כמו מיקרוסופט תשחרר מקלדת שתנסה להאיר את השעונים של אחת המתחרות הגדולות שלה באור חיובי, אך זה אמיתי. המקלדת מכילה את האפשרות לזהות אותיות ש"מציירים עליה" באנגלית בלבד כרגע, ומזכירה קצת את הממשק הכתיבה של מכשיר הנוט של סמסונג.

מיקרוסופט משחקת פה משחק מעניין בו היא בודקת תוכנה שלה עם מכשירים של גוגל. הרבה מהיצרניות היום, כמו לנובו למשל, מאפשרות להתקין על הטאבלטים שלהן את מערכת ההפעלה אנדרואיד או ווינדוס 8. מיקרוסופט יודעת זאת, וייתכן שהיא עושה בדיקת בטא על השעונים של גוגל לנסות לראות איך הדבר יעבוד בשעון או פריט לביש אחר שלה בעתיד. אין ספק שמדובר במהלך מעניין ושיתוף פעולה שכזה, גם אם הוא בעל אינטרסים או שהוא צפוי להיות גימיק, הוא מבורך.

עדיין לא ידוע עתיד השעונים החכמים או פריטים לבישים בכלל, אך נראה שישנה לפחות התלהבות מהעניין. ובין הענף הזה מתחיל לצבור קהל אוהבים לא קטן, בייחוד מכשיר המוטו 360 שצפוי להגיע גם לישראל בקרוב. את גרסת הבטא של האפליקציה ניתן להוריד מכאן. הגרסה תומכת במכשירי אנדרואיד Wear עם מסכים מרובעים של 320*320 ובמוטו 360.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • ipad

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully