וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כולם רוצים את Apple Pay

הרשתות הגדולות בארצות הברית לא ממהרות להצטרף לשירות התשלומים החדש של אפל. האם שירות התשלומים החדש שכבר כשל במכשירי אנדרואיד יכול לגבור על המשוכה הזו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצליח איפה שאנדרואיד כשל?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא כולם מתלהבים משירות התשלומים של אפל. בספטמבר כזכור אפל הכריזה על האייפון 6, האייפון 6 פלוס ועל שעון חדש. ובעוד שהמכשירים החדשים בהחלט היו מלהיבים והביקורות שיבחו אותם, נראה שלא כולם ממהרים לקפוץ על עגלת ההתלהבות סביב שירות התשלומים החדש שהוצג, ה-Apple Pay.

"בעוד שאין לנו תכניות לעבוד עם אפל Pay נכון לעכשיו, נמשיך להעריך אותו בתור אופציה, כמו גם מספר שירותים מתחרים נוספים", מסר ג'ף שלמן דובר בסט ביי, אחת השותפות החזקה של אפל, למגזין ה-DailyDot.

עוד חברה גדולה שמפתיעה עם החשש שלה לשירות החדש היא רשת בתי הקפה סטארבקס, שעובדת עם אפל בשותפות ומאפשרת מגוון מבצעים דרך האפלקציה של הרשת כבר הרבה זמן, בעוד שהרשת תאפשר את שירות התשלומים באפליקציה שלה היא צוטטה אומרת ש"אין לנו אפשרות לאשר תשלומים עם NFC בחנויות שלנו". כלומר, לא תהיה אפשרות להשתמש בשעון של אפל עבור ביצוע התשלום מה שלכאורה יקשה על ביצוע הפעולה.

עוד מספר חברות גדולות שלא יצטרפו למהפכה המתקרבת הם רשתות הענק Sears ו-Kmart, רשת המזון המהיר פיצה האט, חברת הדלק BP, מותג האופנה H&M ועוד. בעוד שאף אחת מן הרשתות לא הביעה סירוב מוחלט לשירות, נראה שהחברות רוצות כנראה לבדוק איך השירות יעבוד בשאר המקומות, ואולי הן גם מחכות ליציאת השעון שיתן את האופציה לתשלומים גם ללקוחות שלא קנו את האייפונים החדשים ביותר.

חשוב לציין שאפל לוקחת עמלה של 0.15% מכל לקוח שמשלם עם השירות החדש שלה, והעמלה מהווה גורם מרתיע נוסף. לפי האתר bankinnovation, שירות התשלומים של אפל צפוי להגיע ב-20 לאוקטובר ביחד עם גרסת iOS 8.1, קצת אחרי השקת האייפדים והמקים החדשים. אופציות התשלומים במסופים פיזיים בחנוייות עם NFC יתאפשר לאייפון 6 ול-6 פלוס ולשעון של אפל שמצומד עם האייפון 5 ומעלה, השעון אמור לצאת בתחילת ינואר 2015.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully