וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל ופייסבוק יקפיאו את הביציות של העובדות שלהן

וגם: סקייפ מעתיקה מסנאפצ'ט, לנובו מעתיקה מאפל ופייסבוק עורכת הופעה של הפו פייטרס לגולשים. חדשות הטק

אילוסטרציה. luk cox, ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock, luk cox

לא פשוט להיות אשת קריירה מצליחה בחברה גדולה. לפי מחקר של CMI הפער בין המשכורות של נשים וגברים מתרחב עם השנים, כך מדווח האתר telegraph.co.uk, כשהפער מתחיל לגדול עם הבאת ילדים לעולם. עכשיו חברות הענק אפל ופייסבוק רוצות לעזור לנשים להתרכז בקריירה ולהרוויח את אותם הסכומים, ומציעות להם להקפיא את הביציות שלהן - ואף מוכנות לשלם כ-20 אלף דולר למימון התהליך.

התהליך הוא יקר: סבב הקפאה אחד של 10 ביציות עולה כ-10 אלף דולר, ועוד כמה מאוד דולרים עבור איכסון. רופאים ממליצים שנשים יקפיאו בערך 20 ביציות - כלומר, שני סבבים, עליהם ישלמו באפל ובפייסבוק.

סקייפ מעתיקה מסנאפצ'ט

הצעירים כבר לא מתלהבים מטקסטים ולייקים. מחקר חדש קבע שהם אף מתחילים להתרחק מפייסבוק לחלוטין. אפליקציות כמו סנאפצ'אט תופסות את מקומן של הרשתות החברתיות - טריטוריות שמאפשרות לקיים תקשורת עם אנשים באמצעות תמונות וסרטוני וידיאו שנמחקים אוטומטית (אם כי זוהרה של סנאפצ'ט הועם לאחרונה בעקבות דליפת הענק של 7 חשבונות מתוכה). המתחרות יודעות את זה, ואיפה שיש צעירים יש משיכה ויש כסף, ולכן משתלם לפעמים פשוט להעתיק מודל קיים במקום לנסות להמציא את הגלגל (פייסבוק, כזכור, היא גילגול של מייספייס).

אפליקציה חדשה מבית סקייפ בשם Qik מנסה להתרחק מכל מה שסקייפ מאפשרת. Qik לא דורשת חשבון סקייפ ומאפשרת הקלטת שיחות וידאו וצירוף ומחיקה מקבוצות בקלות - בדומה לסנאפצ'ט. שיחות נמחקות אחת לשבועיים ב-Qik, ואם שלחנו בטעות משהו לא במקום אנחנו יכולים למחוק אותנו בעצמנו, אפילו מהקבוצה עצמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הופעה בפייסבוק

Foo Fighters. Dave Hogan, GettyImages
הפו פייטרס/GettyImages, Dave Hogan

כאמור, הצעירים נוטשים את פייסבוק, אבל היא לא מוותרת. האתר Engadget בישר שבעוד כיומיים, ב-17 לספטמבר תיערך הופעה חיה בפייסבוק של להקת פו פייטרס. המופע יהיה חינמי, וישודר רק לתושבי ארה"ב בסטרימינג בעמוד הפייסבוק של HBO. ב-11 בלילה זמן ניו-יורק, שזה אומר 6 בבוקר ביום שבת בישראל. כאשר פלטפורמות חדשות צצות בכל יום ומאיימות על הרשת החברתית החזקה והגדולה בעולם, נראה שפייסבוק צריכה לדעת להתאים את עצמה ולספק שירותים נוספים מעבר למסרים וקידום חברות. יתכן ושירות התשלומים החדש שיכנס יכניס מודל כלכלי חדש לרשת החברתית, והמופע הבא כבר יהיה בתשלום אך ישודר ליותר אנשים.

לנובו מעתיקה מאפל

דלפו תמונות של Sisley של לנובו. http://weibo.com/legc, אתר רשמי
דלפו תמונות של Sisley של לנובו/אתר רשמי, http://weibo.com/legc

לאפל יש את העיצוב הכי מושך. אפשר להתווכח על זה, אבל עם הצלחה אי אפשר להתווכח. לכן גם סמסונג
מנסה את כוחה בלהעתיק את העיצוב של האייפון 5 עם הגלקסי אלפא, עם אותה רצועת מתכת שהולכת מסביב, אותו מיקום של הרמקולים ושקע הטעינה ועוד. גם אם יש למכשיר חסרונות לעומת הגלקסי S 5 והוא קצת יקר יותר, סמסונג כנראה מקווה שבזכות עיצב מושך הלקוחות עלולים "להתבלבל".

כעת נראה שעוד חברה מנסה את הטריק הזה. חברת לנובו, שידועה בייצור המחשבים שלה, נכנסה לאחרונה באופן חזק יותר לתחום הטאבלטים. האתר הסיני weibo הדליף מספר תמונות של מכשיר חדש של לנובו בשם Sisley, שמגיע עם מסך של 5 אינץ' 720P, מצלמה קדמית של 8 מגה-פיקסל ואחורית עם 13 - שנראה די דומה לאייפון 6, ללא הבליטה של המצלמה מאחור.

המכשיר יריץ את המערכת של אנדרואיד ועדיין לא ידוע איזה ממשק יהיה עליו (יתכן משהו בסגנון הממשק שדומה לאייפון כמו MIUI). המכשיר דק מאוד, כ-6.9 מ"מ בלבד (בלי בליטה) כמו האייפון 6, ולא ידועים פרטים נוספים כמו מחיר, זמן השקה, מעבד וכו'. נמשיך לעקוב, אך יש לנו הרגשה שזאת לא תהיה הפעם האחרונה השנה שחברה גדולה תעתיק את העיצוב האייקוני של האייפון.

נקסוס 9 ואנדרואיד L מגיעים הלילה, אבל מה זה L?

כמו שכבר דיווח, הנקסוס 9 אמור להיות מוכרז היום והוא כנראה יהיה המכשיר הראשון שיריץ את גרסת אנדרואיד L הסופית. מדובר בטאבלט של HTC עם גודל מסך של 8.9 אינץ' עם 281 PPI.

מגזין פורבס מאשר את השמועה שכבר מסתובבת, ומוסיף שהוא יהיה מוצע למכירה מוקדמת ב-17 לאוקטובר ויושק ב-3 לנובמבר. גרסת ה-16 ג'יגה-בייט תעלה 399$ וגרסת ה-32 תעלה 499$ ותכיל אפשרות של LTE.

עוד לא ידוע מתי תושק גרסת L, אך גוגל כבר משתעשעת איתנו ומשחררת סרטון שמנסה לנחש - מהו L בכלל?

כידוע, גוגל קוראת לגרסאות מערכת ההפעלה שלה, אנדרואיד, בשמות קוד לפי קינוחים או מתוקים אחרים. הקינוחים מגיעים לפי סדר הא"ב. כרגע אנחנו באות K עם גרסת KitKat, ואחרי K מגיע L. ישנם מספר קינוחים שמתחילים באות L, אך גוגל תמיד יכולה להפתיע ולחתום הסכם עם חברה גדולה כמו שעשתה עם נסטלה.

אפילו גרסת הכרומיום, שעלתה עם האייקון של הסוכרייה, שלפי 9to5google מתאים לאות L עם הקינוח המתוק Lollipop , עלולה להיות תכסיס נוסף של גוגל. כאמור, בעבר גוגל תיכננה את גרסת K להיות הקינוחי Key Lime Pie, וגם ה"רמיזה" הזאת הופיעה לפני, ובסוף גוגל הלכה עם החטיף של נסטלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully