וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג משיקה אפליקציות של סטודנטים מישראל ב-Smart TV

21.10.2014 / 12:00

אתר Reddit, משחקים, חדשות והרצאות באוניברסיטה בין האפליקציות המושקות היום לטלוויזיה החכמה של סמסונג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוטנציאל לשוק חדש? טלוויזיית 4K קעורה וחכמה של סמסונג/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש מרץ האחרון שלט באפסטור משחק של טל בהדני, מפתח ישראלי, משחק בסגנון פלאפי בירד בכיכוב דמותה של מיילי סיירוס. המשמעות במקרים כאלו היא חשיפה עצומה וסכומים לא מבוטלים של כסף מפרסומות. האפסטור היא חנות הנשלטת על פי רוב על ידי חברות ענק, וסיפורי הצלחה כאלו הם לרוב חד פעמיים.

בעת הכנת הכתבה, שולטים למשל במקומות הראשונית של החנות פייסבוק מסנג'ר, אנגרי בירדז רובוטריקים, פייסבוק, משחק מילים של זינגה, אינסטגרם ויוטיוב. מסקנה: אם אתם מפתחי משחקים, אולי כדאי לכם להסתכל לעבר פלטפורמות חדשות.

אחד השווקים הגדולים והמעניינים של השנים האחרונות הוא שוק הטלוויזיות החכמות, במיוחד לאור האטרקטיביות של מסכי 4K. יתרה מזו, נראה שלמפתחי משחקים ואפליקציות ישראלים יש הזדמנויות מעניינות שם.

אחת כזו נמצאת בפיתוח עבור הטלוויזיות החכמות של סמסונג. כך לפחות עולה מהכרזת החברה היום על השקת 7 אפליקציות שפותחו על ידי סטודנטים ישראלים ל-Smart TV, כאשר חלק מהן פונות רק לשוק המקומי וחלק פתוחות לשוק הגלובלי, כולל עבור קהילת האינטרנט של אתר Reddit.

אז איך זה קורה? איך מגיע סטונדט מישראל לשוק העולמי של טלוויזיות חכמות של ענקית טכנולוגיה?

מתל אביב לשוק העולמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקציה לטלוויזיה של אחד מאתרי הקהילה הכי פופולארים בעולם הגיעה מאוניברסיטת תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

האפליקציות הן למעשה פרויקט גמר של סטודנטים ממסלולי תכנות והנדסה, שקיבלו חניכה וליווי מנציגי סמסונג בישראל. המיזם פועל מזה שלוש שנים באוניברסיטת תל אביב, בן גוריון ומכללת ספיר, והוא כולל חניכה בידי הצוות המקצועי בסמסונג ישראל בכל שלבי הפיתוח: קידום רעיונות, ליווי טכני בכתיבת הקוד, פתרון באגים ובדיקות סופיות הנערכות על גבי מכשירים במעבדות סמסונג ישראל ביקום. במילים אחרות, אם אתם סטודנטים ואין לכם כסף לקנות טלוויזיה חכמה יקרה - בדיקות סמסונג יעזרו לכם.

בשונה מהאפסטור של אפל, שידועה בתהליך אישור-אפליקציות נוקשה, תהליך האישור של אפליקציה לטלוויזית Smart TV עובר דרך הסניף המקומי, בראשות אביב הוד, מנהל התוכן בסמסונג ישראל, ויש לו את הסמכות לבצע את האישור.

הליווי הניתן על ידי סמסונג אינו מוגבל רק לסטודנטים, והסיוע הזה הוביל למצב בו ישראל מובילה את תחום פיתוח האפליקציות לטלוויזיות חכמות פי 16 על פני שאר העולם.

האפלקיציות שנוצרו על ידי הסטודנטים:

ילדים מציירים - מאפשרת לילדים לצייר על גבי מסך הטלוויזיה בעזרת עכבר רגיל, שלט הטלוויזיה (AirMouse) או בעזרת היד. כולם ממשקים הקיימים בטלוויזיות חכמות.

צוללות - גרסה טלוויזיונית למשחק האסטרטגיה.

RedditTV - מאפשר לכל משתמש לרכז מידע ולצפות בדירוג העניין שניתן לו בידי גולשים. האפליקצייה מאפשרת לצפות, להגיב ולדרג בעולם התוכן של Reddit גם בטלוויזיה החכמה.

Brand News - מעדכנת בזמן אמת מבזקים ממבחר אתרים ישראליים (גם אנחנו שם) ברגע שאלה מתקבלים, ובזמן הצפיה בערוץ השידור, המחשב או הסטרימר.

4 בשורה - השחקן מוזמן לשחק נגד הטלוויזיה, נגד שחקן נוסף באותו חדר, או במשחק רשת מול טלוויזיה אקראית ברחבי העולם.

ליגת החלומות ONE - המשתמשים יכולים לשחק בליגת החלומות שלהם, להרכיב את הקבוצה האולטימטיבית ולצבור נקודות לפי נתונים אמת מאתר ONE.

TAU-TV - אפליקציה המאפשרת גישה ישירה למאגר הרצאות הוידאו המלא של אוניברסיטת תל אביב משלל פקולטות וחוגים. הגישה למאגר המלא מתאפשרת בשלב זה רק לסטודנטים רשומים באוניברסיטה, אך קיימת גישה למאגר הרצאות מאירועים שונים בחינם לכל דורש.

האפליקציות זמינות להורדה בחינם ואפליקציות נוספות שפותחו עלידי סטודנטים צפויות להצטרף אליהן בתקופה הקרובה.

כדאי מאד לצפות בביקורת שלנו על הטלוויזיה החכמה של סמסונג 4K

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully