וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות ה-GTA

26.10.2014 / 17:03

רוקסטאר יוצאת בסדרת הנחות על משחקי הסדרה לציון עשר שנים ל-Grand Theft Auto: San Andreas

לקראת חגיגות עשר שנים ליציאת המשחק Grand Theft Auto: San Andreas, הכריזה רוקסטאר, המפתחת של GTA, על הורדת המחירים של שלושת משחקי ה-GTA שבחנויות וגם משחררת גרסה עם גרפיקה מעודכנת ל-Xbox 360.

המשחק GTA V כבר עשה היסטוריה בקונסולות בכך ששבר 6 שיאי גינס במכירות, כשמכר 11 מיליון עותקים שהניבו 815 מיליון דולר תוך 24 שעות. וזה לא מפתיע. רבים טוענים שעולם המשחקים מתחלק ללפני ואחרי הגעת GTA III. זאת למרות שהסדרה תמיד זכתה לביקורות, ואף עו"ד לשעבר בשם ג'ק תומפסון ניסה, ועדיין ממשיך לנסות, לאסור על מכירת משחקי הסדרה, בטענה שהיא מדרדרת את הנוער לאלימות.

הסדרה זכתה להצלחה רבה, בעקבות העולם הפתוח שבה, האלימות חסרת המעצורים והקללות שלא דופקות חשבון לאף אחד. ב-GTA III הגיבור הראשי היה "The Driver", ששימש בין היתר כבלדר ללא שם בסדרת Vice City. כאן לנהג כבר היה שם, Tommy Vercetti , וגם אישיות.

בסדרת San Andreas השחקן נכנס לנעליו של אפרו-אמריקאי מהשכונה בשם Carl "CJ" Johnson, ועזר לו לבנות אימפריה. במשחק הוצגו לראשונה מטוסי קרב ו-Jetpacks, והשחקנים יכלו ללכת למירוץ אקסטרים על אופני BMX או לצאת לגלישה בים. ב-GTA V לדוגמא, אפשר אפילו להחליף פרטים עם הרכב שפגענו בו, המציאות שם באמת עולה על כל דמיון, ואין כמו הטנקים הזכורים לטובה עוד מהגרסאות הראשונות של GTA. נוסטלגיה במיטבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבר שיאים. GTA V/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד לא ידוע למשך כמה זמן ההנחות יהיו תקפות, אז כדאי למהר ולרכוש לפני שהמחיר יעלה. כמו כן מדווחת רוקסטאר שהיום אמורה לצאת גרסת HD שתומכת ב-720P של המשחק האהוב San Andreas לקונסולות ה-Xbox 360, הוא יכיל גרפיקה מעודכנת ומערכת הישגים חדשה ויהיה זמין דרך המערכת Games on Demand. בעלי הסמארטפונים והטאבלטים יכולים להנות מהנחות משמעותיות של המשחקים הקודמים בסדרה.

המשחק GTA III נמכר כעת בחצי מחיר ב-10.90 ¤
הורדה מהאפ-סטור
הורדה מגוגל פליי

המשחק GTA: Vice City נמכר כעת בחצי מחיר ב-10.90 ¤
הורדה מהאפ-סטור
הורדה מגוגל פליי

המשחק GTA: San Andreas שחוגג 10 ממש היום, נמכר כמעט בחצי מחיר ב-13.90 ¤
הורדה מהאפ-סטור
הורדה מגוגל פליי

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בציר ישראלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבוד למגזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה לא קורה הרבה אז שווה לציין: משחק ישראלי חדש של חברת Moon Active הישראלית מצליח להתברג ולהיות במועדפים בקטגוריית המשחקים בחנות של גוגל. החברה כנראה מאוד אהבה את המשחק Peggle של Pop-Cap Games, והחליטה לעשות כזה משלה בשם Wonderball Heroes.

המשחק משלב כדור שנורה מלמעלה באמצעות כוונות והמטרה היא להרוס את כל הצורות האדומות שעל המסך. במשחק תמצאו גם שדרוגים כמו אופציה נוחה להשגת כדורים נוספים (כי הם מגובלים), ופיצוץ מקומי שיפגע בכמה צורות בבת אחת ועוד. המשחק משלב גרפיקה חמודה, סאונד נעים ומגוון שידרוגים בתוך המשחק. המשחק בחינם.

להורדה מהאפ-סטור
להורדה מגוגל פליי

  • עוד באותו נושא:
  • gta

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully