וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג השיקה בישראל את Galaxy Note 4

27.10.2014 / 11:55

המצלמה שודרגה ורזולוציית המסך גדלה, וכמובן - העט. הגלקסי נוט 4 מסתמן כאלטרנטיבה השפויה לפאבלט של אפל. רשמים מההשקה של סמסונג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר ה-Galaxy Note 4/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצת אחרי השקתו בארה"ב, השיקה היום (יום ג' 27.10.14) סמסונג את הגלקסי נוט 4 בישראל. במסיבת העיתונאים בתל אביב הבוקר הושק הדגם החדש מסוג N910F, שיתמוך בתדרים של דור 4.5 כמו הגלקסי אלפא. לא צפויה כרגע השקה של דגם עם תדרי דור 3.

כיום, כשיש כבר לא מעט פאבלטים בשוק וסמסונג כבר לא היחידה, היא צריכה להתאמץ יותר מבעבר כדי להתבלט - והיא עושה את זה לא רע. סמסונג ממשיכה עם העיצוב המוכר שכבר ראינו בגלקסי אלפא, עם פס מתכתי מסביב למכשיר שמקנה לו מראה פרימיום. מסך ה-Super AMOLED מרשים ביותר עם רזולוציית2K, בניגוד ל-1080P שהיה בנוט 3, וכמו ב-G3 של LG - לא ניתן להבחין בפיקסלים מקרוב. המעבד הוא מסוג סנאפדראגון 805 של קוואלקום בעל ארבע ליבות בתדר 2.7 ג'יגה-הרץ.

המכשיר יכיל 3 ג'יגה ראם, ויגיע בנפח של 32 ג'יגה-בייט עם יכולות הרחבה עד ל- 128 ג'יגה-בייט. המצלמה שודרגה לכדי מצלמת 16 מגה-פיקסל שמאפשרת גם צילום וידאו ב-4K ובהילוך איטי, כמו גם בהילוך מהיר דרך Time-Lapse.

לחובבי הסלפי, שהפך לפיצ'ר של ממש אצל כל יצרנית שמכבדת את עצמה, שודרגה המצלמה הקדמית ל-3.7 מגה-פיקסל, והיא מאפשרת לצלם סלפי בכל דרך אפשרית - כולל באמצעות נגיעה במד הדופק האחורי. ניתן לצלם גם סלפי פנורמי (עם זווית קטנה יחסית, אך סמסונג מבטיחים שיש כעת צמצם גדול יותר שמאפשר כניסה של יותר אור).

פיצ'רים נוספים הם חיישן טביעת האצבע על כפתור הבית, מד דופק מאחורי המצלמה וכמובן - העט. העט, או ה-S-Pen, נשאר אותו העט בשיתוף עם Wacom משנה שעברה - אך לדברי סמסונג, הוא מדויק יותר ממנו פי 2. גם התפריט שלו פשוט יותר להבנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכלל, נראה שסמסונג העמיסה המון על המכשיר, אך היא משתדלת לא לחשוף את כל הפיצ'רים ליוזר ההדיוט. פיצ'רים מוכרים כמו ריחוף האצבע או העברת תמונות באמצעות תנועת ראש הוחבאו בתפריטים: אין בעיה להפעיל אותם, אך כמו בגלקסי 5, סמסונג נותנת להם את המושב האחורי.

פיצ'ר מעניין שלא הוזכר וגילינו בהתנסות עם המכשיר החדש הוא האפליקציה Waking App של אלון מלכנר, שמאפשרת - באמצעות טכנולוגיית מציאות רבודה - לסרוק תמונה של מכשיר נוט אחר ולתפעל אותו על הסמארטפון כאילו הוא אמיתי כולל שליטה עם העט.

המחיר לצרכן, לפי סמסונג, ינוע בין 3,999-3,899 ש"ח, והמכשיר זמין למכירה כבר היום אצל המפעילות בצבעים שחור, לבן, זהב ו-ורוד. בסך הכול, למי שמתלבט איזה פאבלט לרכוש, לסמסונג יש הרבה מה להציע - בין אם זה מסך מרשים, מצלמה משופרת ועוד.

לא סתם אמר המנכ"ל קובי כליף ש"הנוט הוא החזק ביותר שיש בשוק, ויש לו יכולות שאין לאף מכשיר אחר בשוק". עם המחירים המאוד גבוהים של האייפון 6 פלוס בארץ לדגם ה-32 ג'יגה-בייט, שמתחרה בתחום הפאבלטים ישירות גם בסמסונג, נראה שלפחות מבחינת מחיר יש לסמסונג כרגע יתרון, וגם העט הוא תוספת לא רעה בכלל.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully