וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעבור בקלות מהסמארטפון לטאבלט

28.10.2014 / 11:39

וגם: מה זה ווינדוס 93, ג'יימס פרנקו מתלהב מהדרואיד טורבו של מוטורולה ומיקרוסופט נותנת לכם ענן בלי הגבלה. חדשות הטק

חברה חדשה בשם Nextbit מפתחת אפליקציה שתאפשר מעבר פשוט ונוח בין סמארטפון וטאבלטים, כך שנוכל להתחיל פעולה במקום אחד ולהמשיך אותו באחר. מדובר בפיצ'ר בשם Baton המיועד למכשירים המריצים את CyanogenMod הפופלרי. הפיצ'ר, שאמור לשבת בתוך המערכת אך יצטרך אפליקציה חיצונית, יאפשר להעביר את האפליקציה למכשיר אחר בלחיצת כפתור. הדבר יקל על משתמשים שעובדים עם מספר מכשירים בו זמנית ומתחילים פעולה, כמו התחלה של עבודה בעיצוב גרפי בטאבלט, ואז צריכים לצאת מהבית ורוצים להמשיך את העיצוב בסמארטפון מאותו המקום.

הפיצ'ר דומה קצת ל-Continuity שהציגה אפל עם iOS 8 , אך בעוד אצל אפל הפיצ'ר מוגבל לאפליקציות פנימיות של אפל ואולי יגיע לצד 3 בהמשך, ה-Baton מאפשר לעשות זאת לכל מכשיר, שכן הוא עצמו משמש כ"שליח" של האפליקציות. הוא יאפשר גם גיבוי אפליקציות וסינכרון מידע ביניהם, ויהיה זמין כבטא סגורה למשתמשי CyanogenMod במכשירים נבחרים וב –OnePlus One. ניתן כבר עכשיו להירשם לבטא דרך הלינק הזה.

הדרואיד טורבו כבר נראה לא מעט, וגם המפרט שלו גם דלף: מדובר במכשיר נוסף של מוטורולה, שיעמוד לצד הנקסוס 6 ומוטו X החדש. למכשיר מסך מאוד מרשים בגודל 5.2 אינץ' עם רזולוציה של 1440 x 2560 וצפיפות פיקסלים של 565 PPI. כמו הנוט 4 , גם לדרואיד יש מעבד סנאפדרגון 805 של קוואלקום ו-3 GB של ראם עם 32 ג'יגה-בייט זיכרון פנימי.

עכשיו הכוכב פרנקו צייץ בטוויטר שלו סרטון שהוא בעצם פרסומת לדרואיד, בשילוב ההאשטאגים #FrancoFast, #Droid וגם #ad. הסרטון מציג את מצלמת ה-21 מגה-פיקסל של המכשיר, וכמו שזה נראה - היא מאוד מהירה: בסרטון, שנקרא "פנטום האופניים", פרנקו נעלם לעיני הבחורות שמנסות לצלם אותו, ומופיע במקום אחר, שולף את הטורבו שלו מהכיס ומצלם את הבנות, ושוב נעלם.

המכשיר צפוי להיות מושק בסוף החודש הזה בארה"ב ועדיין לא יודע אם יגיע למדינות אחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מיקרוסופט מציעה לכם שירותי ענן ללא הגבלה

מיקרוסופט הודיעה בבלוג שלה שכל משתמשי Office 365 שקיבלו עד עכשיו 1 TB - ישודרגו לנפח ענן ללא הגבלה.
השדרוג זמין ללקוחות הפרטיים שלמיקרוסופט - הלקוחות העסקיים יצטרכו לחכות קצת, ככל הנראה, אך הם "בתכנון להמשך", כך נמסר בבלוג. מיקרסופט תאפשר למי שכבר משלם את ה-6.99$ לחודש לשים את עצמו בתחילת התור בלינק הזה.

מדובר במהלך רציני של החברה - ובמכה רצינית למתחרות. גוגל, שמאפשרת Google Drive בנפח הכי גבוה של 30 TB ב- 299$ לחודש, ודרופבוקס ואפל iCloud עם 1 TB ב-$10.99 וב-19.99$ לחודש בהתאמה - נראות כעת בעמדת נחיתות רצינית לעומת מיקרוסופט.

כולם אוהבים את ווינדוס 93

ווינדוס 93. windows93.net, אתר רשמי
ווינדוס 93/אתר רשמי, windows93.net

אם אתם עדיין לא מכירים את ווינדוס 93, תלחצו על הלינק הזה ותבינו. מדובר כנראה בפרויקט של מספר אנשים שהחליטו "לשחזר" את ווינדוס 95 בצורה די משעשעת: האייקונים שם, כמו גם הצורה שבה נפתחים החלונות, ויש גם משחק סוליטר שלם, מספר וירוסים משעשעים, דפדפן תומך השירות (האמיתי) DuckDuckGo, ועוד כל מיני דברים נוספים מהעבר כמו התוכנה של Virtual Girl, בחורה שמתפשטת בדסקטופ, אם כי הבחורה שפה רק עומדת ולא ממש מתפשטת. אהבנו.

גוגל נותנת לכם לדבר דקה חינם

גוגל מאפשרת לדבר עם 25 מדינות דרך שירות הטלפוניה היחסית חדש שלה, Google Hangouts. בעוד שיחות Hangouts תמיד היו חינם בין שני מכשירים, גוגל שחררה לאחרונה את האופציה לחייג למספרים נוספים.

כעת גוגל עורכת מבצע קידם לקראת סוף השנה, שזה אומר שעד 2015 אפשר לדבר עם המדינות שברשימה הזאת בחינם למשך הדקה הראשונה, ואז השיחה תחויב לפי המדינה עצמה. ישראל לא ברשימה, ארה"ב, קנדה ובריטניה כן.

כמו כן, גוגל גם מהדקת את האחיזה שלה בשוק העסקי, ומצרפת את החברות לבניית אתרים Wordpress ו-Squarespace כשותפות בתוכנית Google for Work, כך פורסם בבלוג של גוגל. החברות יקבלו אימייל של Gmail, יוכלו לנהל שיחות וידיאו דרך Hangouts, לנהל יומן עם היומן של גוגל ועוד. השותפים יקבלו גישה מלאה לכל האפליקציות שגוגל מציעה, כולל ה-Google Drive.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully