וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל ישראל: 59% מהגברים יוותרו על אמא שלהם כדי להמשיך לגלוש ברשת, 84% מהנשים יוותרו על סקס

יוסי ניסן

28.10.2014 / 11:42

סקר של גוגל ישראל ממחיש כמה שהישראלים מכורים לאינטרנט. 72% מכלל הגולשים מוכנים לוותר על יחסי מין לחודש. 59% יוותרו על אמא שלהם. 67% היו מוותרים על האפשרות לדבר לשבוע. 42% יוותרו על האפשרות לשמוע

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

הגלישה באינטרנט בישראל פופולרית למדי, זה כבר ידוע. עד כמה פופולרית ואף אקוטית, מלמד המחקר שפירסמה היום (ג') חברת גוגל ישראל על מאפייני השימוש באינטרנט בישראל. לפי הנתונים, הגולש הישראלי מוכן לוותר על אמא שלו, על שמיעה ועל סקס - והעיקר לא לוותר על החיבור לאינטרנט. על הראייה עדיין לא מוכן לוותר בשביל חיבור לרשת.

מהמחקר עולה, כי רוב הגולשים הגברים הישראליים (59%) מוכנים לוותר על אמא שלהם למשך שנה, מאשר לוותר על חיבור לאינטרנט, כך עולה מנתונים שיפירסמה היום גם כ-47% מהנשים ענו תשובה דומה. 56% מהגולשים הנשואים הסכימו לוותר על אמא שלהם לשנה בשביל להישאר מחוברים לרשת, לעומת 45% מהרווקים.

מהנתונים עולה גם, כי 67% מהאנשים היו מוותרים על האפשרות לדבר במשך שבוע בתנאי שלא ימנעו מהם את הגישה לאינטרנט ו-51% היו מוכנים לוותר על האינטרנט בשביל להמשיך לדבר. 42% מהנשאלים היו מוותרים על האפשרות לשמוע במשך שבוע כדי להישאר מחוברים לאינטרנט; רק 20% מהאנשים היו מוותרים על האפשרות לראות במשך שבוע לטובת הרשת.

כמעט מחצית (47%) מהנשים אמרו שהיו מוותרות על יחסי מין למשך שנה בתנאי שלא ימנעו מהן חיבור אונליין, לעומת 25% מהגברים שהיו מוכנים לעשות את הוויתור. 72%מכלל הגולשים אמרו שהיו מוותרים על יחסי מין למשך חודש בתנאי שלא ימנעו מהם את הגישה לאינטרנט (האחוזים בקרב הנשים עומדים על 84%).

עוד עולה מהמחקר, כי 30% מהאנשים מאמינים שהילדים שלהם מעדיפים את האינטרנט על פניהם; 12% מהאנשים חושבים שבן/בת זוגם היו מעדיפים שלא לראות אותם במשך שבוע ובתנאי שיוכל להמשיך ולגלוש באינטרנט כרגיל; 38% מהאנשים חושבים שחברם הקרוב יוותר על פגישה עימם למשך חודש ובתנאי שיוכל להמשיך ולגלוש באינטרנט כרגיל.

כמעט כל הישראלים שהשתתפו במחקר (99.8%) הצהירו כי הם נוהגים לגלוש באינטרנט. הגולש הישראלי הממוצע מבלה באינטרנט כ-4.5 שעות ביום - כמעט כפול מהזמן שהוא משוחח עם אנשים, כפול מהזמן שבו הוא צופה בטלוויזיה ופי ארבעה מהזמן שהוא מקדיש לקריאה.

לפי המחקר, השימוש הנפוץ ביותר באינטרנט הוא בחיפוש מידע. כל האנשים (100%) ציינו שהם משתמשים באינטרנט לחיפוש מידע וכמעט כולם (98%) ציינו שהם גולשים באתרי תוכן. עוד שימושים פופולריים במיוחד: צפייה בסרטונים (94%), פעילות ברשתות חברתיות (92%) וקניות (88%). כ- 70% אמרו שהם משחקים באינטרנט ופעילים בפורומים או בלוגים.

המחקר נערך על ידי מכון המחקר Market Watch IPSOS והשתתפו בו 511 נשים וגברים בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם כלל ארצי ומייצגים את האוכלוסייה היהודית הדוברת עברית במדינת ישראל, למעט ייצוג חסר למגזר החרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully